Thursday, July 1, 2010

Terasa Smile Pub

A venit timpul sa fac si putzina reclama :D nu de alta dar ma trage Ginza de urechi dak dupa toata munca depusa de aman2 nu anuntzam k in sfarsit am deschis si noi TERASA !!! nu saritzi cu gura stim si noi k era timpul doar k orashul asta e plin de oameni "binevoitori" kre nu stiu cum sa te f*ta mai repede. Asa ca incepand de azi va asteptam la terasa sa va racoritzi cu un suc sau o bere...si maine seara o punem de-o cantare la karaoke :>. Saptamana trecuta am cantat ( cum am inceput yo sa cant s-a km eliberat barul :-s, nici pana acum nu am inteles d c :-") dar saptamana asta promit k nu ma mai apropii de microfon. In sfarsit acum simt si yo k e vara....vreme buna....terase frumoase...femei frumoase (doar pentru altzii...yo nu am ochi decat pentru fata mea :X:X:X) asa k sa petrecem....
P.s. Maine seara avem si premii pentru cei mai buni cantaretzi ... catziva metrii de tequila :> asa k pregatitzi-va vocea, repertoriul ... si let's sing togheter....let's drink togheter...

V.am lasat....ciao

No comments:

Post a Comment