Tuesday, July 13, 2010

Cele 6 ispite...

Azi am primit drept cadou 6 ispite....bune....lungi...oare ma pot abtzine ? Au trecut 2 saptamani jumate de la ultima mea ispita...poate si pentru ca in casa nu mai aveam asa ceva...si renuntzasem sa le mai cumpar.....acum ca sunt fatza-n fatza cu ele...oare o sa cedez ? In momentul in care am hotarat sa renuntz la ele...nu am facut-o pentru cineva anume sau pentru ca am pierdut vreun pariu...ci strict pentru mine....Am reusit sa stau atata timp departe de ele....vreau sa cred k acum knd sunt atat de aproape de mine....pot sa le refuz....sper sa si reusesc....mai vorbim zilele astea....o sa va tzin la curent cu chestia asta....din punctul meu de vedere....dak reusesc sa ma abtzin acum de la ele...sunt vindecat definitiv....

P.s. Micutzul din spatele lor e bugsy....si el spera sa ma las. Tu...voi...cand va lasatzi...?

P.s.2 Nu bagatzi in seama sticla goala de Jack .... e doar un vechi prieten....




No comments:

Post a Comment