Wednesday, July 28, 2010

Fericirea nu e pentru mine....

Pentru tine totul e bine, e frumos....nu-ti pasa...

Am plecat pe jos...ma indepartez de casa...

Ma-ndrept spre nicaieri...n-am o destinatie anume...

N-a trecut mult timp si tu ai uitat al meu nume...


Nimic nu mai conteaza...mi-am dat seama de tot...

Sa continui mintindu-ma ca sunt fericit nu pot...

M-am saturat sa traiesc o viata plina de minciuni...

Vor uita toti de mine in doar cateva luni...


Am un complice...n-o fac singur...voi fi ajutat...

Inca o data o spun clar....M-AM SATURAT !!! 

Nu mai pot lupta cu o inima de mult moarta...

La fel ca ea si eu voi avea exact aceeasi soarta...


Nu ma criticati pentru ce fac sau ce scriu....

Durerea din suflet doar eu o simt...doar eu o stiu..

Nu-ndrazniti sa-mi spuneti ca stiti ce simt...

Fericirea nu e pentru mine....n-are rost sa ma mai mint....


No comments:

Post a Comment