Tuesday, July 27, 2010

Schimbare....sau puterea de a alege....

Aseara am ajuns acasa rupt de oboseala...dupa ce m-am plimbat de vreo 4 ori cu mesele si scaunele de pe terasa in brate. Vremea a fost foarte urata ieri si nici azi nu e mai buna...dar momentan ploaia nu si-a facut aparitia. Revenind la seara trecuta, nu prea am putut sa dorm ( sincer am uitat ultima oara cand am dormit bine ) am analizat tavanul camerei mele...si totodata viata mea, punctul in care a ajuns....si mi-am dat seama ca trebuie sa schimb ceva...de preferabil in bine...( oricum mai rau nu cred ca se poate ). Insa pentru a face asta trebuie mai intai sa incep sa fac diferenta intre bine si rau ( se pare ca punctul meu de vedere in ceea ce priveste definitia binelui nu coincide cu punctul de vedere al celorlalti ). Daca fac ceea ce am in cap este posibil sa nu mai zambesc deloc in viitorul apropiat (oricum zambeam yo prea rar....deloc ar fi si mai bine ). Stati linistiti ca nu fac nicio prostie (stiu ca e greu de crezut asta), trebuie doar sa ma gandesc bine inainte sa iau o decizie....pentru ca nu vreau sa regret mai tarziu alegerea facuta (asa cum fac tot timpul). Anyway....o sa va explic maine despre ce e vorba mai detaliat....wish me luck....cy'a....

No comments:

Post a Comment