Tuesday, July 13, 2010

Cum treci peste....?

Cum potzi sa treci peste o despartzire....? Am o prietena buna (si aici nu va ganditzi la prostii, am facut-o yo deja :)) ) kre trece si ea prin ceea ce trec si yo...o despartzire dureroasa de persoana iubita. Mi-a lasat un mesaj azi dimineatza pe mess. spunandu-mi ca atunci knd imi citeste blogul (da, chiar o face cineva :P ) se regaseste in totalitate in randurile scrise d mine. Stiu ca m-a mai cautat in urma cu cateva zilele...dar nu am reusit sa iau legatura cu ea...nu prea vroiam sa vorbesc cu nimeni in perioada aia. In schimb astazi primul lucru pe care l-am facut cand am ajuns la munca (dupa ce mi-am facut treburile pe kre le aveam de facut) a fost sa o caut pe prietena respectiva pe mess ca sa vorbesc cu ea. Multa lume a incercat sa ma faca sa vorbesc despre motivele despartzirii mele...le-am taiat-o la totzi brusc spunandu-le doar "nu vreau sa vorbesc despre asta". Ei nu a trebuit sa ii spun asta...stia exact prin ce trec si nu avea nici cea mai mica intentzie sa rasuceasca si ea cutzitul in rana...Noi ne cunoastem de catziva ani ... si de cand am cunoscut-o ea era combinata cu tipul respectiv, sigur se mai certau si ei ... dar nu mi imaginam vreodata sa se desparta....adik pana mea ... pareau facutzi unu pentru altu...chiar imi pare rau pentru ei...si mai ales pentru ca o cunosc destul de bine pe ea si stiu cat suflet si cata iubire a pus in relatzia lor...Chiar vreau sa ma intalnesc cu ea .... sa recuperam timpul pierdut...sa ne amintim de perioada in care amandoi eram fericitzi...si sa ne incurajam reciproc cu fraze de genul "totul va fi bine" desi noi stim ca nu va fi asa...Cum trecem peste despartzirea de persoana iubita ? Raspunsul difera de cele mai multe ori....pentru ca putzini mai iubesc cu adevarat....dar cei kre au descoperit dragostea .... nu pot trece niciodata peste despartzire...intotdeauna vor avea o rana in suflet...si yo recunosc k rana pe care o am acum in suflet o s-o pastrez toata viata ... pentru a-mi aminti ca iubirea e frumoasa...dar totodata iubirea te poate ucide...ganditzi-va la asta inainte sa ii spunetzi unei persoane ca o iubitzi....ganditzi-va daca stitzi de fapt ce e iubirea si ce sacrificii necesita ea....si daca suntetzi pregatitzi sa facetzi pasul acesta.....nu va inlaturatzi de la drumul vostru impreuna.....iubirea poate fi frumoasa daca stitzi sa o pretzuitzi....

V-am lasat....take care....ciao....

1 comment: