Wednesday, June 30, 2010

Google Analytics...

Am aflat de google analytics prima oara de pe blogul lui Dan Negru. Initzial nu prea stiam yo cu ce se mananca chestia asta dar usor usor am descoperit... Cu ajutorul lui am aflat k sunt persoane kre chiar dak nu ma cunosc si provin din alte orashe ale tarii ( si nu numai sa stitzi), imi viziteaza blogul zilnic si pentru asta tzin sa le multumesc... Scriu multe tampenii p-aici, scriu ce gandesc, ce simt si ce vreau k pana la urma de asta e blogul meu. In fine ... vroiam doar sa ii asigur pe cei kre citesc randurile scrise de mine k nu o sa mai lenevesc (asa cum am facut-o pana acum, legat strict de blog) si k o sa ma tzin de blog, o sa vin cu posturi interesante (deci nu despre mine), va astept cu pareri si bineinteles critici (dak credetzi k sunt necesare) atat la adresa mea cat si a blogului. Pana maine (sau poate chiar mai tarziu desi am un program incarcat azi) va salut...ciao

No comments:

Post a Comment