Tuesday, July 6, 2010

v-am zis de "mau" ?

A trecut km o luna  de cand a aparut in viata mea un personaj nou...pe nume Mau. Ea este o matza in varsta de o luna jumate aproximativ (nush exact data nasterii ), foarte jucausha, plina de viata, neagra cu ochisori albastrii si foarte rea ( imi trage niste gherutze peste bot knd n-o bag in seama)...Cum a aparut mau in viata mea ? Pai am auzit-o pe o veche prietena de-a mea intreband pe cnv dak vrea un pui de matza...persoana respectiva a refuzat (motivele fiind multiple) dar yo knd am auzit...i-am spus k vreau yo...(fara sa ma gandesc atunci la consecintze: zgarieturi, muscaturi, noptzi nedormite) . Daca in primele 2 saptamani Mau nu stia decat sa muste si sa zgarie...purtandu-se k un copil mic kre nu stie sa faca diferentza intre mankre si alte prostii (gen mana mea ) acum ea esti mult mai matura si a inceput sa faca diferentza intre play time si sleep time. Se ataseaza foarte repede de cineva si stie atunci knd sunt suparat, trist sau vesel.... Acum ea simte k ceva nu e ok ... si ink mai are momente knd se uita spre usa ... asteptand sa intre cnv anume....dar nu mai intra...si vine langa mine....se uita in ochii mei si miauna....stiind park tot dar neputand sa faca nimic... acum nu am mai ramas decat Mau si cu mine...si asta nu se va schimba....Ciao....

No comments:

Post a Comment