Friday, July 16, 2010

Odihneasca-se In Pace....

Am crescut cu muzica ei...probabil de aceea cateodata si yo ma consider batran...pentru ca am crescut cu actori, cantaretzi kre de ceva timp au inceput sa se stinga unul cate unul...."Fata draga" .... "te-am vazut, mi-ai placut".... "ei si ce".... "tu n-ai avut curaj" ... sunt doar cateva din melodiile ei minunate.... Doar Dumnezeu stie cu adevarat motivele care au facut-o pe Madalina sa creada ca lumea asta s-a saturat de ea si ca e timpul sa plece pe lumea cealalta.... Am citit prin presa ca "fata cu parul de foc" era trista ca nimeni nu ii difuza melodiile din noul ei album "O 9 Madalina" si ca aceasta nu se vinde. Asa suntem noi oamenii....intotdeauna pretzuim pe cineva dupa ce aceasta dispare din viata noastra. Ieri....intr-o singura zi s-au vandut 37 de copii ale noului ei album....culmea...brusc nu mai e prea scump, melodiile ei sunt iar bune..cata ipocrizie...niciodata nu am stiut sa respectam adevaratzii artisti pe kre ii are Romania decat atunci knd acestia trec in nefiintza. Din ce am citit ... Madalina a mai avut o tentativa de sinucidere in urma cu 3-4 saptamani...dar culmea...presa care intotdeauna ii baga nasu si care inventeaza shtiri doar ca sa-si vanda ziarul nu a aflat despre asta...nu s-a scris nimic despre ea. De ce ? nu se stie raspunsul...poate pentru ca le era teama ca ziarul nu se va mai vinde....sau poate pentru ca familia ei a stiut sa tzina lucrul asta secret....nu se stie. Culmea e ca, cu o zi inainte de tragedie am citit intr-un ziar un interviu cu ea in care sustzinea: "sunt o artista implinita, o mama si o femeie fericita".... insa se pare k acest interviu a fost o facatura....creat din declaratzii mai vechi ale artistei si postari facute de aceasta pe site-ul personal. Ca sa vedetzi pana unde poate duce nesimtzirea ziaristilor din ziua de azi. Stau si ma gandesc...ca simplu admirator al muzicii ei si a carierei ei....daca acel ziarist kre a creat acel articol ... si-ar fi ridicat curu din scaun...si ar fi aranjat o intalnire reala cu Madalina pentru un interviu real...oare la fel ar fi procedat ? Spunea k e trista k nimeni nu ii difuzeaza melodii....practic k nu o mai baga nimeni in seama...oare daca acel ziarist ar fi realizat un interviu cu ea....asa cum ar fi trebuit s-o faca din momentul in kre s-a hotarat sa scrie despre ea..lucrurile ar fi stat altfel ? Tzin minte ca tocmai de aceea shocul a fost mai puternic atunci knd am aflat de moartea ei...tocmai pentru ca in urma o zi citisem k este foarte fericita....apoi scris mare prin toata presa ..." Madalina Manole s-a sinucis" ... Nu avem noi dreptul sa o judecam...Dumnezeu va face asta....Sincere condoleantze familiei.....stiu ce dureroasa poate fi despartzirea de o persoana iubita.....

Am gasit pe youtube cateva din piesele alaturi de care mi-am trait copilaria....


">


">


">


">


Iarta-ne Madalina ca nu am stiut sa te pretzuim asa cum merita-i...Odihneste-te In Pace....

No comments:

Post a Comment