Friday, July 9, 2010

un "cadou"

Azi dimineatza ma trezeste un telefon de la sefu meu: "bitza vezi k a venit cineva (mi-a spus cine dar nu vreau sa dau nume) si ti-a lasat un pachet ( de fapt o plasa cu ceva in ea )...ti l-a lasat si a plekt...nush ce e". Ok ... ma gandeam la niste chestii kre puteau fii....asa k m-am imbracat....nu inainte de a asculta cateva melodii kre sa-mi distruga ziua. Am ajuns la smile....mi-am salut sefu, sefa....am luat pachetul respectiv.....fara sa ma uit ce contzine si l-am aruncat direct la gunoi. Ca sa intelegetzi reactia mea nu va spun decat k era un pachet de la persoana kre m-am distrus din toate punctele de vedere... Nici pana in momentul de fatza nu stiu ce contzinea acel pachet...dar durerea mea a fost mai mare decat curiozitatea. Nu am nevoie de nimic din ce am lasat in urma....tot ce am ... ramane.... ce ai ... da-le foc....distruge-le ... asa cum ai facut cu mine....


Vrei sa vorbim de trecut ? Nu mai are rost....
O spun cu voce tare s-auda lumea: Am fost un prost...
Desi e inca dimineatza yo am inceput sa beau...
Nu-mi pasa de parerea voastra.....FAC DOAR CE VREAU !!!

p.s. azi am telefonul inchis....n-are rost sa ma cautatzi....plec...pa....la revedere terra ;)

No comments:

Post a Comment