Monday, July 12, 2010

Murphy....

Una din legile lui Murphy legate de dragoste suna cam asa: "Dragostea e o gaura in inima"...Cine e Murphy ? Murphy a existat, el este un personaj real. Identitatea lui, ca si originea aparitiei primei legi - singura originala - au fost dezvaluite intr-un articol in anul 1977 in ziarul american "Los Angeles Times"....De cand am descoperit legile lui mi-am dat seama ca sunt foarte adevarate. Chiar si titlul blogului meu este inspirat de una din legile lui Murphy. Revenind la legea pe care v-am scris-o mai sus...chiar asa sa fie ? Dragostea sa nu fie nimic altceva decat o gaura in piept ? Daca m-ar fi intrebat cineva chestia asta in urma cu o luna...l-as fi contrazis imediat...cu argumente puternice...insa acum...ii dau perfecta dreptate lui Murphy... Daca te intalnesti vreodata fatza-n fatza cu dragostea ... sfatul meu e sa faci stanga-mprejur si sa fugi manancand pamantul....de ce ? pentru ca pe cat de frumoasa poate fi ea...pe atat de distrugatoare...si din experientza mea ( stiu ca o sa-mi saritzi in cap la faza asta) e ca mai devreme sau mai tarziu....dragostea o sa va distruga. Nu exista happy ending-uri in viata...pentru ca plm....sunt mult prea multe persoane al kror singur scop in viata e sa faca pe altzii sa sufere...d c? who the fuck knows...poate din invidie, poate din gelozie sau poate doar pentru ca nu au o viata pe care sa si-o traiasca...chiar nu ma intereseaza motivele lor...tot o lege de-a lui Murphy spune ca "Secretul succesului este sinceritatea. O data ce poti sa te prefaci ai reusit"....asa ca dak cineva iti da impresia k esti totul pentru ea/el.....think again. Asa ca ... sfatul meu ( si cred k am mai spus asta ) e sa nu va indragostitzi....chiar nu are rost....pentru ca o sa suferitzi in momentul in kre va datzi seama k atzi stat o perioada lunga de timp langa o persoana kre nu a vrut decat sa va distruga....si chestia asta o s-o realizatzi in momentul in kre a reusit sa o faca....ultima lege a lui Murphy pe care vi-o scriu azi este: "Cand ajungi la capatul franghiei....fa-tzi un nod si agatza-te de ea"..... asa ca ....ce mai asteptatzi .... ? I'm out....c'ya....or maybe not....who knows....

No comments:

Post a Comment