Sunday, July 25, 2010

Ma cheama pamantul rece....

Să ai grijă de tine.. aşa mă sfătuiau toţi...

N-o să am...pentru că durerea nu trece..

Să aprindeţi o lumânare pentru mine...la morţi

E timpul să plec...mă cheamă pamântul rece...


Nu mai vreau să respir...mă doare prea tare...

Inima mea în fiecare secundă cîte puţin moare...

Habar nu aveţi în sufletul meu ce se petrece...

Vă spun doar ... mă cheamă pământul rece....


Ce rost are să trăiesc când n-am motive s-o fac...?

E timpul să închid ochii pe vecie şi să tac...

Oare puteam să fac ceva, de lângă mine să nu plece...?

Doar ea ştie asta, acum plec eu...mă cheamă pământul rece....

                                                            

                                                                                                      By Bitza...




No comments:

Post a Comment