Monday, July 12, 2010

Iti mai aduci aminte...?

Din punctul meu de vedere consider k am reactionat destul de bine la despartzirea mea de persoana langa kre am stat un an jumate....fara bautura, fara sa fumez, fara alte prostii. Incerc sa nu ma gandesc la tot ce a fost si la kt a reusit ea sa ma schimbe...incerc sa merg mai departe crezand k totul va fi bine. Dar stiu k nu e asa...cum pot sa las in urma trecutul cand tot ce ma inconjoara imi aduce aminte de noi ? Imi amintesc planurile pe care ni le-am facut, imi amintesc promisiunile pe kre ni le-am facut....imi amintesc prima noastra noapte impreuna....imi amintesc cand spunea-i k nu o sa ne despartzim niciodata...toate astea s-au spulberat in momentul in kre ai hotarat sa ne schimbi trecutul....spune-mi....tu iti mai aduci aminte....?


No comments:

Post a Comment