Saturday, July 24, 2010

Va mai amintitzi... ?

 Nimic nu mai e la fel, cu timpul toata lumea se schimba, fiecare isi face drumul lui si lasa trecutul si prietenii din trecut in spate... Aseara am realizat cel mai bine asta in timp ce eram la concertul sustinut de Cargo si Zob impreuna cu cel care a rostit niste cuvinte care m-au pus pe ganduri: "unde e grupul nostru de altadata ?". Am ramas mut...nu am stiut ce sa-i raspund pentru ca nici eu nu stiam. Si cam de atunci mi s-a taiat filmul serii, tot timpul nu am facut decat sa ma gandesc la intrebarea lui. Mi-am amintit de prima mea zi in "familia Polimed"... cum toti m-au primit cu bratele deschise...se purtau de parca ne cunosteam de ani de zile, nu de cateva minute. Acum insa acea "familie" a disparut...in urma ei nu au ramas decat grupuri mici. Mi-e dor de concertele la care ne duceam toti impreuna...exact ca o famlie unita, imi lipsesc gratarele acasa la Hades unde petreceam pana a doua zi...ne simteam cu totii perfect. Din toate petrecerile si iesirile noastre de grup nu au mai ramas decat niste poze. Va mai amintiti cand jucam pititea in fatza la Polimed, sau gratarul ala in care Jinxx a sarit cu capu in nisip dupa o bere ? sau cum ne strangeam toti atunci cand trebuia sa mergem in orash ? Nu pot sa spun ca stiu cum s-a produs ruptura...dar treptat unu cate unu a inceput sa dispara din "familie" si acum totul a disparut, va intreb si yo....cati dintre voi v-ati mai obosit sa-i dati un telefon lui Blake sa-l intrebati pur si simplu ce mai face, daca mai traieste...chestii de-astea. Cati dintre voi s-a mai interesat de Viorel care a plecat in Anglia ? Acum am crescut cu totii....oare suntem asa ocupati incat nu mai putem sa dam nici macar un telefon unu altuia ? Sau acum suntem buni doar cand aveti nevoie de ceva ? :) Take care...yo atat am avut de spus...injuraturile, reprosurile si toate atacurile voastre le astept pe id-ul meu de messenger "bitza_real" sau pe adresa de mail "bitza_real@yahoo.com"... v-am lasat ... ciao

No comments:

Post a Comment