Tuesday, November 24, 2009

orice sfarsit e un nou inceput

Multzi au fost care s-au bucurat...m-atzi vazut distrus, la pamant si atzi incercat sa ma mai lovitzi...nu atzi reusit...m-am ridcat, de praf m-am scuturat si am trecut peste. Orice sfarsit e un inceput nou...cu sau fara voi, atat am vrut sa vad...catzi suntetzi alaturi de mine atunci cand am cea mai mare nevoie de voi....unu singur a trecut testul si voi tzine minte asta intotdeauna. Oricum nu ma asteptam sa fitzi alaturi de mine ... pentru ca multzi dintre voi suntetzi falsi ... ma cunoastetzi doar cand avetzi nevoie de mine, dar nu v-am zis nimic ... sunt curios cat de departe putetzi merge cu nesimtzirea ... cand am avut nevoie de voi ... totzi atzi disparut ... dar daca se intampla sa nu datzi de mine atunci cand avetzi nevoie ... yo sunt ala nesimtzit si neserios, right ? :) normal ... adica cum sa fiu yo atat de nesimtzit incat sa nu va ajut pe voi ... cu toate ca voi nu m-atzi ajutat niciodata. Pai ce prieten mai sunt yo daca va intorc spatele cand nu va asteptatzi ? Uitatzi-va putzin la voi ... si ganditzi-va de cate ori atzi facut asta. Mai avetzi tupeul sa ma privitzi in ochii ? Cat de mare e ipocrizia voastra ?

No comments:

Post a Comment