Thursday, November 19, 2009

dragostea....

Deodata ce spun eu si ce spui tu....

Sunt 2 inghetzate limbi straine...

Si la hotarul dintre da si nu...

Un martor mut mi-ar tot vorbi de tine....


Daca ai stii cat de mult imi lipsesti ai oprii timpul in loc ? Daca ai stii ca ma simt orb fara lumina privirii tale...ai pune ochii tai in locul globilor mei stingheri din orbitele lor intunecate ? Daca ai stii ca raman mut daca nu as simti caldura buzelor tale...oare ai putea sa-mi oferi o sarutare eterna ? Daca intr-un moment de ratacire nu as mai putea visa...mi-ai cladi aripi sa-mi poarte gandul catre tine ? Daca intr-un minut mi-as pierde controlul memoriei...mi-ai putea reinventa identitatea ?  Daca ai stii ca am incetat sa mai sper....ai construii din nou castelul de iluzii din inima mea ? Si daca orice final are un inceput si pentru ca orice semn de intrebare se perpetueaza in mintea noastra...vei fi capabila sa faci compromisuri in numele iubirii ? Aminteste-tzi ca cel mai de pretz dar pe care il avem in aceasta viata este ... dragostea. Astfel nici unul dintre noi nu va uita sa zambeasca, sa viseze...sa-si ia de mana perechea si sa aiba curajul sa se bucure de fiecare clipa petrecuta impreuna. Iubirea nu e ceva de moment, e ceva ce trebuie sa existe mereu iar noi trebuie sa facem din fiecare zi o sarbatoare a iubirii....pentru ca intradevar...."daca dragoste nu e ... nimic nu e!" ...   

No comments:

Post a Comment