Saturday, November 21, 2009

sfarsit....

nu ma gandeam ca va venii si aceasta zi ... sau nu asa curand ... te iubesc si te voi iubii mereu Bianca ... am gresti aman2 ... in mare parte m-am revansat pentru greselile mele ... cand a trebuit sa te revansezi si tu la randul tau ... ai preferat sa renuntzi la tot si sa fugi .... iti multumesc pentru 1 an minunat pe care l-am petrecut impreuna ... inca te iubesc ... si nu voi inceta sa te iubesc ...


Lovit de viata si de Dumnezeu..
Se pare ca trebuie sa sufar mereu...
Sa primesc lovituri de la viata..
Transforman-du-mi inima in gheatza

Respir ca sa va fac pe plac...
De data asta nu am de gand sa mai tac..
Desi sunt la pamant si nu ma ridic...
Stiu ca pentru voi n-am insemnat nimic..

Nu vreau mila sau intelegere...
N-am nevoie de nici o prelegere...
Nu am decat un prieten adevarat..
Care intotdeauna m-a ajutat...

Credetzi ca-mi pasa ca v-am jignit ?
De cate ori m-atzi sprijinit ?
Cand atzi avut nevoie v-am ajutat...
Si astazi totzi m-atzi abandonat...

Nu mai am ce pierde, nu mai am nimic...
Cei care ma cunosc inteleg ce zic...
Tot ce aveam am pierdut odata cu ea...
Nimeni n-o va inlocuii in inima mea...

M-am schimbat dar a fost mult prea tarziu...
Acum stau singur in al noptzii pustiu...
Sunt la pamant si nu ma voi ridica ...
Nu m-am gandit ca inima mi-o va arunca...

Nu stiu sa respir daca nu e langa mine...
Degeaba traiesc...oricum nu-mi va fi bine...
Respiram si traiam doar pentru noi ...
Acum insa a aruncat totul la gunoi...

Nu fac decat sa beau pahar dupa pahar...
Sperand ca totul e doar un cosmar...
Durerea din inima mea e mult prea mare...
Nu vroia decat sa ma minta in continuare...

Cu zambetul pe buze imi spunea ca ma iubeste...
Si la altzii le spunea cat de mult ma uraste...
Ca nu ma mai suporta si ca nu ma mai vrea...
Le spunea ca din inima ei a disparut dragostea...

M-a mintzit in continuare desi s-a terminat...
Chiar si dupa ce m-a parasit yo am aflat...
Ca in fiecare zi ea ma tot mintea...
Nici nu mai cred ca ma iubea....

Spun lucruri pe care stiu ca o sa le regret...
Insa am o durere mult prea mare in piept...
Nu mai am inima...doar un gol imens...
De data asta rolurile au fost invers..

Mi-ai cerut sa ma schimb, si am facut-o...
Ti-am oferit increderea, dar nu ai vrut-o....
Ai vrut sa fiu un caine pentru tine...
Crezand ca asa totul va fi bine...

Sper sa nu regretzi, sper sa fii fericita...
De mine intotdeauna vei fi iubita..
Altzii iti vor spune multe, dar catzi te vor iubii ?
Oare in bratzele altuia....fericita vei fii ?



by Bitza.....

No comments:

Post a Comment