Saturday, November 21, 2009

un cosmar devenit realitate....

Dimineatza a venit cu ai ei rece fior....
Nu pot dormii ... ranile ma dor...
Am in minte doar reactziile ei...
"Esti sigura iubyto, chiar asta vrei ?" :((

"Nu mai pot continua, nu mai am putere
Iarta-ma iubitule pentru aceasta durere"
Noaptea a vegheat asuprea mea...
Nu stiu cat voi mai suporta durerea...:((

Am stat, m-am gandit si-am realizat...
Ca intradevar viata mi s-a terminat..
Cum pot continua fara o inima-n piept...
De ce mi-ai ucis-o iubyto ? nu-i drept...:((

Nu stiu sa traiesc fara a ta iubire...
Totul s-a schimbat, revin-o-tzi in fire...
Yo m-am schimbat pentru tine, pentru noi...
Intoarce-te iubyto, vin-o-napoi...:((

De fiecare data cand respir sufletul ma doare...
Inima imi sangereaza ingrozitor de tare...
Orice as face gandul imi e la tine...
Nu ma parasii iubyto...ramai cu mine...:((

Plang ca un copil ca te-am pierdut...
Ne-am ranit amandoi si ne-a durut...
Ne putem vindeca ranile impreuna...
Iubyto nu pleca...tine-ma de mana...:((

Sa ma trezesc din acest cosmar nu pot...
Nu pot sa cred ca s-a terminat tot...
Vreau sa ma trezesc, sa fie totul bine...
Vreau sa deschid ochii si sa fii langa mine...:((

Inima mi s-a transformat in scrum...
Te rog iubyto intoarce-te din drum...
Gandeste-te ca ne distrugi pe amandoi...
De ce nu mai vrei sa existe "noi" ? :((

Putem schimba totul va fi ca la-nceput...
Stiu iubyto, greselile mele te-au durut...
Iarta-ma...in genunchi iti cer iertare...
Te rog nu ma lasa singur fara suflare...:((

Bratzele mele te vor astepta mereu...
In fiecare secunda ma rog la Dumnezeu...
Sa-tzi da-i seama cat de fericita potzii fii...
Daca in bratzele mele ai revenii...:((



By Bitza...."Te iubesc...imi lipsesti enorm...:(("

No comments:

Post a Comment