Sunday, November 15, 2009

a special day...

Te iubesc de un an neincetat...desi ti-am gresit....

Tu m-ai iertat, si-ncontinuare m-ai iubit....

M-ai acceptat cu bune si cu rele...

Cu timpul  ai stiut sa schimbi defectele mele...

Ai facut din mine un om mai bun...

Si pentru asta te iubesc ca un nebun...

Te-am dezamagit si ti-am tradat increderea...

Dar ti-am demonstrat ca doar tu esti iubirea mea

Cu lacrimi in ochii ti-am jurat ca ma pot schimba.... 

M-ai crezut si nu m-ai alungat din inima ta...

Avem un an impreuna si tot ne iubim ca la inceput...

Am stiut sa lasam greselile noastre din trecut...

O iubire ca a noastra nu se gaseste usor....

De mult ori am fost doar noi impotriva tuturor...

Nu trecea  zi fara ca lumea sa comenteze....

Lucrul asta nu a facut decat sa ne ambitzioneze...

Am lasat lumea sa zica ce vrea..

Pentru ca ei nu au parte de o iubire ca a ta si-a mea....

Te iubesc...si lucrul asta o stii prea bine....

Dorintza mea finala...sa-mi petrec viata cu tine...


By Bitza...

No comments:

Post a Comment