Friday, November 6, 2009

nimic nou...

Sorry dar nu vin cu noutatzi despre viata mea personala asa cum se astepta una lume, intradevar am spus ca de pe acest blog vetzi afla toate amanuntele despre viata mea, dar din pacate pentru voi nu am nimic nou de adaugat. Peste aproximantiv o saptamana jumate se vor implinii 11 luni de cand sunt cu iubita mea, si observ ca lucrurile merg din ce in ce mai bine intre noi, ne iubim mai mult ca oricand, asta poate si pentru ca m-am facut baiat cuminte si nu mai sunt aceeasi javra din trecut :D. Da, recunosc ca m-am facut baiat de casa :P si asta doar pentru ca imi iubesc fata enorm si nu vreau sa mai fac aceleasi greseli din trecut. Intotdeauna am fost genul de barbat care inseala, asta pana sa imi gasesc nasa ;)), dar nu pot sa spun ca stiu d c inselam, poate doar de fun, sau ca sa-mi demonstrez mie ca pot...nush :-?? important este ca mi-am dat seama ce este important in viata mea si care imi sunt prioritatzile :X. In momentul acesta iubita mea doarme ca un ingerash :X si imediat dupa ce termin de scris, o sa ma asez langa ea, o iau in bratze o sarut si adorm langa ea....poate fi ceva mai minunat de atat pentru o persoana indragostita ? nu cred :P. Somn usor ppl .. take care....peace....

No comments:

Post a Comment