Tuesday, December 1, 2009

liar...liars....

minciuna...fuck m-am saturat de atatea minciuni...plm...si yo am avut situatzii in care am simtzit k sunt nevoit sa mint...dar adevarul tot a iesit la iveala...adica hai sa fim seriosi...putzin sunt barbatzii (daca intradevar exista) care nu si-au inselat cel putzin odata iubita...si desi nu sunt mandru recunosc k si yo am facut-o in trecut...si acum imi dau seama k a fost una din cele mai mari greseli din viata mea din mai multe motive....in primul rand pentru ca tipa care mi-a fost "amanta" sa-i zic asa...n-a meritat frate...adik plm...a fost o atractzie fizica...o provocare mai mult...initial am crezut k poate mai mult...la draq cat m-am inselat #-o...adik pana mea....si ea la randul ei era doar o mincinoasa, era falsa..s-a dovedit o persoana de doi lei...In momentul in care discuta cu mine ... mintea incontinuu fara sa clipleasca...adica pana mea isi crease o lume proprie bazata doar pe minciuni. Pentru o scurta perioada de timp...chiar o credeam pana cand am fost la un pas sa o pierd p iubyta mea definitiv...atunci am deschis cu adevarat ochii ... si mi-am dat seama ca Casper (amanta) era e o mincinoasa...Imi iubesc prietena...la nebunie nush ce m-as face fara ea...a fost singura femeie care a reusit sa ma schimbe intr-o persoana mult mai buna :X:X:X si ii multumesc pentru asta in fiecare zi demonstrandu-i cat de mult o iubesc :P. Asa ca baietzi va dau un sfat...nu da-ti vrabia din mana pentru cioara (sau in cazul meu Casper-ul) de pe gard ;). Si pentru Casper...in cazul in kre citesti blog-ul asta: 1. Pentru mine nu mai existi de mult, oare cand o sa te convingi de asta? 2. Cea mai mare greseala a ta a fost ca ai incercat sa ma distrugi...ghinionul tau...n-ai reusit 3. Bianca si cu mine suntem tot impreuna in ciudat eforturilor tale disperate 4. Lumea ar fi un loc mai bun fara distruse ca tine ;) ... peace out ppl...c'ya

No comments:

Post a Comment