Tuesday, November 3, 2009

buzunar adanc....

Nu imi vine sa cred cat de nesimtzite pot fii asistentele medicale din spitalul judetzean din Tgv. adica pana mea, pur si simplu vroiam sa intru sa imi vizitez o ruda care se afla in momentul de fatza internata, si am fost refuzat sub pretextul ca se odihneste persoana respectiva, trebuie sa precizez ca aceasta ruda esti in coma dupa un atac cerebral sever cu paralizie pe partea dreapta. In nici un caz nu vroiam sa intru in salon sa incep sa dansez, sa cant sau ce plm isi imagina asistenta respectiva. Pur si simplu vroiam sa fiu langa o ruda de a mea caruia zilele ii sunt numarate din pacate...vroiam sa mai petrec putzin timp cu ea, dar nu s-a putut, d c ? pentru ca nu a vrut domnisoara asistenta...desi domnisoara e mult spus....la cum arata aia....pana si muma padurii arata a fotomodel pe langa aia. La nici 10 min dupa ce am fost refuzat, un domn...bine imbracat, s-a apropiat de asistenta, i-a bagat in buzunar o hartie de 10 lei si fara nici un fel de comentariu a fost lasat sa intre in acelasi salon in care vroiam si yo sa intru mai devreme, plin de draci m-am dus sa discut din nou cu aceeasi asistenta, la fel de serioasa si cu un tupeu iesit din comun, imi spune ca nu are voie nimeni in saloane pentru ca pacientzii se odihnesc. Am si yo o rabdare dar pana la o limita, si lesinata aia de asistenta a depasit limita. Aici nu era problema de bani, pentru ca puteam foarte bine sa-i dau niste bani sa pot intra in salon, era vorba de nesimtzirea de care dadea dovada acea asistenta, doar pentru ca nu eram imbracat la costum. Intradevar eram imbracat mai casual....tocmai iesisem de la servici. Atat timp cat o persoana internata in spital nu se poate ingrijii singura, e normal sa fie insotzita de cineva, mie asa mi se pare normal. Evident ca nu m-am putut abtzine si i-am spus asistentei respective ceea ce cred despre ea, sustinut si de alte persoane aflate in apropierea mea in momentul respectiv, la fel de revoltate de comportamentul asistentei. Dupa o cearta ce a durat aproximativ 10 min, acea mumie cu miros de bashina porcului a incheiat spunand doar ca trebuie sa ajunga la toaleta.Si toaleta s-a facut, pentru ca timp de 3 ore cat am mai stat acolo, nici yo si nici persoanele care se mai aflau in acel moment in sala aceea de asteptare nu au mai vazut-o. Stau si ma intreb, asa se intampla in toate spitalele din Romania ? inteleg ca trebuie sa dai in plus la un doctor pentru mai multa atentzie..dar chiar si vizitele trebuiesc platite acum ? daca asa e peste tot ... mi-e frica sa ma gandesc ce va urma...unde vom ajunge in ritmul asta ... ?

No comments:

Post a Comment