Thursday, January 9, 2014

Visele nu devin realitate...cosmarurile...da...

                  Probabil ar trebuii sa incep cu o explicatie...de ce am disparut cateva zile, de ce mi-am anulat contul de facebook, de ce timp de 4 zile nu am mai dat niciun semn de viata. Am facut-o pentru ca sunt om...la fel ca ceilalti...si fiecare din noi are o limita care atunci cand e depasita...declaseaza o "explozie" interioara deloc frumoasa...si in loc sa reactionez in "public" am preferat sa ma inchid in mine, sa ma izolez... Nu stiu daca a fost cea mai buna alegere, dar am facut-o pentru ca asa am considerat atunci ca e bine...orice om greseste, nu ? Motivul sau motivele pentru care am ales sa fac asta, nu am de gand sa le impartasesc cu voi, imi pare rau. 

                 V-ati gandit vreodata ca exista o diferenta intre ceea ce vrei si ceea ce iti doresti ? nu ? Eu asa cred...si am de gand sa va si explic de ce cred asta...chiar daca probabil nu sunteti de acord cu mine... Am vrut sa o vad fericita, sa o vad ca zambeste sincer, ca nu mai plange si ca viata ei e la fel de perfecta precum e ea...si am vrut ca toate astea sa se intample fara mine in viata ei...pentru ca stiam ca distanta dintre noi ar fi fost prea dureroasa...atat pentru ea cat si pentru mine si am facut tot posibilul sa o indepartez...sa o fac sa ma urasca... dar nu asta mi-am dorit...si aici apare diferenta...pentru ca mi-am dorit sa vada ca o iubesc sincer si ca locul ei e in viata mea, ca nu o s-o ranesc niciodata...mi-am dorit sa fie doar a mea...dar dorintele nu se indeplinesc intotdeauna. Deja in momentul asta aveti impresia ca am luat-o razna...ca spun lucuri fara sens si ca ma contrazic singur...asa pare, nu ? Nu ma astept sa intelegeti...nu prea aveti cum. 

                 In seara asta mi-am dat seama de ce multa lume ma considera o zdreanta, un nenorocit...si acum le dau dreptate...chiar sunt ! Am vrut sa o scot din viata mea...si am reusit...ce pot sa spun...felicitari mie :) daca ar fi vreo olimpiada pentru masochism si autodistrugere...as castiga detasat. N-am nicio scuza pentru ce am facut...pentru ce am zis...pentru felul in care i-am vorbit...am vorbit la nervi...am facut ceea ce mi-am jurat ca nu voi face niciodata,..am ranit-o cum nu credeam ca o pot face vreodata...si a actionat in consecinta...m-a scos din viata ei...si de ce ma plang ? nu asta am vrut ? ba da...asta am vrut...dar nu asta mi-am dorit...:) A vazut astazi in mine ce nu vroiam sa vada vreodata...iubirea si ura cum o lovesc ambele deodata...( iubirea pentru ea si ura pentru ce am devenit) Nu-mi caut scuze...pentru ca nu am...dar sper intr-o zi sa inteleaga ca nu am vrut nicio secunda sa o ranesc...am vrut doar sa fie fericita...si sper cu timpul sa fie...sper sa uita ca am existat vreodata in viata ei...desi stiu ca niciodata nu va uita vorbele pe care i le-am spus...

                 De cateva saptamani...mai exact de la Craciun...am acelasi vis, cosmar de fapt, de fiecare data cand adorm...de asta dorm doar 2-3 ore in fiecare noapte...dimineata... Mereu imi spunea ca e doar un cosmar si ca nu e nimic de care sa ma tem...ei bine...poate ca visele nu devin realitate...dar cosmarurile...da...si o merit...
               Stiu ca nu am niciun drept sa-ti cer asta...dar te rog...zambeste, lumea e mai frumoasa cand o faci...


                P.S. Nu va obliga nimeni sa cititi...asa ca nu incercati sa ma criticati pentru ceea ce scriu...pentru ca n-o sa va placa reactia mea... M-ati barfit ani de zile pe spate...continuati asa pentru ca in fata daca o faceti...nu raspund pentru comportamentul meu. Sunt penibil, un distrus, un ratat in ochii vostrii ? Trebuie sa tineti minte ca nu imi pasa...nu v-a cerut nimeni parerea...

No comments:

Post a Comment