Saturday, January 18, 2014

"Nu sunt tocmai genul pe care sa-l prezinti lu' mami"

               Nu sunt o persoana rea...adica cel putin eu nu cred asta. Da, injur mult...imi bag pula des, dar asta nu ma face o persoana rea...pur si simplu inseamna ca sunt vulgar, asa si ? /:) ""nu sunt tocmai genul pe care sa-l prezinti lu' mami" sunt constient de asta . Mi-a placut mereu sa fiu direct...sa ii spun omului in fata ceea ce nu-mi convine, nu sa vorbesc oamenii pe la spate si sa le zambesc fals...nu mi-a placut niciodata falsitatea...nu ii vad rostul sa fiu sincer. Daca am "facut" pe cineva...l-am facut pe fata...i-am zis clar ce am de gand sa fac si cum am de gand sa-i fut existenta...si daca am facut-o...va asigur ca am avut un motiv bine intemeiat.
               Nu intelegeti gresit...nu o sa incep acum sa scriu ca vai ce sfant sunt eu...pentru ca au fost multe cazuri in care dracu a lua notite de la mine... Nu sunt razbunator...poate doar pe moment...oricine cand are parte de o chestie mai naspa...pe moment incepe sa tune si fulgere...Dar atunci cand ma calmez...las de la mine...merg pe ideea "asa a fost sa fie"... Nu ma intereseaza de ceea ce spune lumea despre mine...de ceea ce inventeaza despre mine...pentru ca niciun din cei care ma vorbesc nu m-au ajutat cu nimic...asa ca parerea lor pur si simplu nu conteaza...bun sau rau...sunt eu...si sunt unde sunt pe munca si pe forta mea...nu am cerut la nimeni nimic asa ca ii las pe toti cei care vor, sa manance cacat de mine in continuare...daca asta ii face pe ei sa se simta mai bine.
               Nu inteleg rautatea si invidia...pentru ce ? Pentru ca o persoana nu e cum vrei tu ? E mai bun/a ca tine ? ok...bravo lui/ei...stii ce poti sa faci in loc sa vorbesti aiurea ? sa faci pe dracu-n patru ca tu sa fii mai bun/a ;) Daca alegi in schimb sa vorbesti de rau si sa invidieze persoana respectiva...nu faci decat sa te injosesti pe tine...sa-i ajuti pe cei din jurul tau sa-si faca o parere destul de proasta despre tine...si asta nu te ajuta cu nimic. Spuneam ca sunt vulgar...da...sunt...si cand scriu si cand vorbesc...de ce ? Pentru ca am invatat ca un "imi bag pula" te poate scapa de multe ori de mult stres...si atunci cand esti jos...de multe ori vrei sa eviti stresul...cat mai mult. Da...am fost jos...am plecat de la nimic...si am muncit si am tras ca sa am ceea ce am...poate ca pentru multi nu pare cine stie ce...dar pentru mine da...am tot ce-mi trebuie...sau aproape... Vreti sa ma judecati, sa ma mancati de cur, sa ma atacati ? Sunteti invitatii mei...cat timp o faceti pe la spatele meu...pentru mine sunteti doar niste deseuri...
               Vrei sa te respect ? Injura-ma in fatza, zi-mi in fata cu ce te-am deranjat si care sunt motivele pentru care nu ai loc de mine...crede-ma...ai tot respectul din partea mea facand asta. Ce ai putea sa-mi reprosezi ? ca beau ? :)) asa coaie si care e faza ? beau pe banii tai ? inec ficatul tau si nu stiu eu ? Da stiu...alcoolul nu te scapa de probleme...dar te asigur ca nici daca bei lapte nu scapi de ele ;). Ca sunt praf...ca am facut multe prostii...? Vreau sa te vad si pe tine cat de intreg ai mai fii daca treci prin ce am trecut eu de la 17 ani si pana acum :)...
               Sunt inca in picioare ma...si o sa ma ridic de fiecare data...pentru ca nu datorez la nimeni nimic...asa ca puteti manca cacat de mine cat vreti...tot o sa ma vedeti cu degetul mijlociu ridicat, strigand "fuck the world!" Si evident ca si de data asta vorbeste tot alcoolul din mine...la dracu...cred ca jumatate din postarile de pe blog le-am scris in starea asta...dar mi se rupe pula de parerea celor care nu ma inghit...Sunt vulgar, sunt zdreantza...ziceti ce vrei voi...tot ce puteti cu adevarat sa faceti...e sa luati un scaun si sa asteptati sa-mi pese ;) o sa dureze o perioada va asigur :D.
         Cei care si-au facut timp sa ma cunoasca stiu ce fel de persoana sunt, stiu ca nu exista limita pana unde as putea sa merg pentru cei la care tin si pentru cei nu m-au vandut...am pierdut prieteni pentru care am bagat mana in foc atunci cand aveau nevoie...m-am ars...my bad...si totusi as face-o din nou...pentru aceleasi persoane...fara sa stau pe ganduri...de ce ? pentru ca nu devii rau din intamplare...tu alegi sa devii asa...si desii e greu sa ramai bun in ziua de azi...eu prefer sa ma zbat si sa raman la fel...indiferent de loviturile pe care mi le iau...sau mai bine zis...pe care mi le-am luat...
         Am plecat din Targoviste si vad ca tot nu aveti loc de mine ? serios ? inteleg ca e plictisitor orasul in general dar chiar nu aveti alta ocupatie ? Ma plictisiti...pe bune...si v-o spun cat se poate de serios...get a life...and enjoy it ;)  Va pupa B. aveti grija de voi ;) dar nu cum a avut grija lumea de mine :)...



No comments:

Post a Comment