Sunday, January 19, 2014

In my dark place :)

                  Sunt treaz de...ieri dimineata de la 10...am fost la munca...sambata seara, va puteti imagina ce macel a fost...am ajuns acasa pe la 2...si in 2 ore plec iar la munca...de ce ? pentru ca imi place sa-mi ocup timpul cu ceva...pot sa dorm destul cand o sa mor, nu ? Desii e dimineata...o sa incerc sa scriu ceva ce nu am mai scris de mult timp...scriam doar cand eram gen "in my dark place without any hopes"...si cum am revenit in acel loc...m-am gandit sa scriu din nou...sa vad ce iese...daca iese ceva :)...here I go:

Am facut multe greseli de asta sunt constient...
Mereu m-am grabit n-am stiu sa fiu atent...
M-am aruncat cu capul inainte fara sa gandesc...
Acum imi tratez ranile incerc sa supravietuiesc...

V-as spune ca regret dar ce rost are sa mint...
Nu pot sa spun "imi pare rau" pentru ceea ce simt...
Ma oftic doar ca in acele circumstante...
Pistolul a fost la ea si acum sunt plin de gloante...

Fiecare rana sangereaza cate putin...
Si tot sangele se scurge in paharul meu de vin...
Beau mereu ca sa nu pierd nicio picatura...
Incercand sa-mi conving inima sa nu simta ura...

Ma uraste totusi ca nu am ingrijit-o...
Ca alegerile mele mai mult au chinuit-o...
C-am pus-o pe o tava si-am oferit-o in dar..
Si-acum traieste zilnic un neintrerupt calvar..

Dar pierd lupta cu ea, sa bata nu mai poate...
Ar vrea ca sa renunte odata brusc in noapte...
Sa-astepte pan-adorm si-apoi sa se opresca...
Fara sa lase semne de-o moarte nefireasca...


Cam asta a iesit...nu imi dau seama sincer acum daca e ok..daca nu...oricum nu-mi pasa :) si da...iar sunt "in my dark place" dar am capul sus...ca asa trebuie, nu? Asa am invatat lumea :) si merge pe ideea ca e o doar o zi proasta...nu o viata proasta...chiar daca zilele proaste sunt consecutive...de cateva saptamani bune si parca nu se mai termina...right ? :) mda...nici eu nu cred ca e doar o zi proasta...take care...va pupa B. :) 




No comments:

Post a Comment