Saturday, December 28, 2013

3 zile si scap si de anul asta...

                Ce chestie...sunt perioade cand nu scriu cu lunile...si acum parca nu mai vreau sa ma opresc din scris... Aproape s-a terminat si anul asta...2013...hmm...un an care mi-a oferit atat de multe lectii (nici la scoala nu am invatat atatea lectii), bucurii (p-astea le pot numara pe degetele de la o singura mana)  , dezamagiri...ooo da...dezamagiri...la capitolul asta, lista e inca deschisa...totusi mai sunt 3 zile pana la sfarsitul anului...mai e destul timp pentru asa ceva. E incredibil cat de repede se pot schimba lucrurile si cum poti sa ajungi de la extaz la agonie in doar 2 sec...cum poate o voce la telefon sa te faca sa te simti de parca toata lumea ta se prabuseste brusc...

            Cum v-ati petrecut Craciunul? Presupun ca frumos...in compania familiei, a prietenilor, a persoanei iubite...asa cum e normal, nu ? Ma bucur pentru voi...eu mi l-am petrecut plangand ( si pentru cei care merg pe ideea..."hahaha plangi ca o pizda"...va spun cu sinceritate...sugeti pula!!!) pentru ca a fost ziua in care am pierdut tot...ziua in care am incetat sa ma simt ceva...orice...e ziua in care ceva din mine s-a rupt... Cel mai bun moment din anul asta a fost cand mi-am revazut prietenii dupa 7 luni de zile in care am fost de arte de ei si as fi de cacat daca nu as zice ca m-am simtit cel mai fericit om de pe pamant in momentul in care am strans-o pentru prima oara in bratze si am sarutat-o...dar "nu poate fi totul din matase si satin...d-asta tot ce-i frumos dureaza al dracu de putin"... 

                Din pacate timpul nu-mi mai permite sa mai scriu...dar o voi mai face inainte ca anul asta sa se sfarseasca...asa ca nu va spun pa...doar pe curand...revin...

No comments:

Post a Comment