Friday, February 7, 2014

Nu dau explicatii...

           E un sentiment foarte placut atunci cand lumea iti spune "stii..citesc tot ce scrii pe blog"...si aici nu ma refer la oamenii cu care vorbesc zilnic, ci la persoanele cu care nu am mai vorbit de foarte mult timp. Stiu ca scriu tampenii, aberatii, prostii...dar sunt raspunzator pentru tot ce scriu...si nu trebuie sa dau explicatii la nimeni pentru ceea ce postez. Locul asta pentru mine e doar o extensie a mintii mele...scriu lucruri care simt ca nu mai au loc in capul meu...si pe care vreau sa le "stochez" undeva, asta ca sa nu le pierd de tot (sunt model mai vechi, procesor puternic insa memorie putina :)) ).   
            Din nou mi s-a spus ca am "arfe", "figuri" si ca ma dau smecher :))...de ce ? Pentru simplu fapt ca nu imi place sa pup lumea in pula si zic pe fata tot ce am de spus...se pare ca lucrul asta deranjeaza pe multi...ei bine...ce pot sa zic...ma doare-n pula de parerea voastra :)              Nu sunt dator la nimeni cu nimic asa ca nu va asteptati sa ma port ca atare. Poate ca de multe ori am lasat impresia ca sunt usor de manipulat, ca pun botul la tot ce zice lumea si ca pot fi dus usor de nas...dar va asigur ca nu e asa...pur si simplu am vrut sa vad pana unde merge ipocrizia umana. Unii si-au facut o parere nu tocmai buna despre mine si asta din cauza comportamentului meu, a limbajului si chestii de genul...sunt genul ala de persoane care vorbesc inainte sa cunoasca...genul de persoane pe care sincer nu dau doi bani. Nu ma placi ? Asa si ? Crezi ca imi traiesc viata ca sa te impresionez pe tine ? :)) hai sa fim seriosi. Cu genul asta de oameni pot spune ca nu am niciun fel de probleme...pentru ca sunt sinceri...o zic direct "frate nu imi place de fata ta", nu se ascund dupa zambete false :). 
           Insa ceea ce ma streseaza sunt persoanele care in fata imi zambesc si pe la spate abia asteapta sa ma futa ( si nu in sensul placut ), persoane care ma cunosc de ani de zile...care imi cunosc fiecare defect, fiecare calitate ( da, am si calitati, nu mai rade ), pe care i-am ajutat mereu asa cum am putut, cu ce am putut...dar in momentul in care nu i-am mai ajutat...au inceput sa nu imi mai fie prieteni...pai stai asa sa inteleg si eu...cand te ajut sunt bun...cand nu te ajut sunt al dracu ? Pai baga-mi-as eu pula pe unde ati scos voi capul...asta e prietenie la voi ma ? Sunt sigur ca multi dintre voi imi inteleg frustrare pentru ca si voi aveti astfel de "prieteni"...care nu fac decat sa profite de voi...si mi se par foarte de cacat persoanele astea false. Nu am ajuns sa dau explicatii la nimeni de ce nu mai vreau sa il ajut pe X si pe Y...daca ai profitat o data de mine...sa nu crezi vreo secunda ca iti mai dau ocazia sa o faci si a doua oara. 
          De curand...un prieten [mi-e ca un frate da-l in pula mea (scuze coaie pentru "da-l in pula mea" am uitat ca pentru tine e injuratura, pentru mine e semn de punctuatie ar trebuii sa stii asta)] m-a rugat sa il ajut cu o chestie...am dat telefoane in tara, am vorbit cu toti cunoscutii...dar nu am reusit sa il ajut...si din reactiile lui ulterioare am observat ca nu prea a inteles asta...probabil el a tras concluzia ca nu am vrut sa-l ajut...desii ma cunoaste de ani buni si stie ca daca chiar nu vroiam sa il ajut ii ziceam in fata...rusinea nu prea ma caracterizeaza.
           Abia azi am realizat de fapt ( dupa ce mi-a inchis telefonul in nas :)) foarte dragutza faza ce pot sa zic...apropo...mersi :) ) care e problema lui ( credeam ca a trecut peste asta, de aceea nu m-am gandit ca inca e vorba de aceeasi problema )...omul inca mai crede ca eu am vrut sa ii fut femeia...ca i-am corupt eu femeia...ca eu sunt personajul negativ in povestea asta...ei bine stii ce...m-am cam saturat sa fiu personajul negativ...asa ca inainte sa ma mai acuzi pe mine de unele chestii...iti spun un singur lucru...poate ca am gresit ca am incercat ( cand nu mai aveati voi nicio treaba dar na, asta nu conteaza, corect ? :) ) dar analizeaza mai bine toata situatia ca ma cunosti prea bine. Si stati linistitit...am observat ca prezenta mea ( chiar si cea virtuala ) va deranjeaza asa ca va rog frumos...pe amandoi...cautati-ma cand o sa va mai caut eu...pentru ca pe bune m-am saturat sa fiu personajul negativ... Va pupa B. pe toti...take care...I'm out ;) 


P.S. "Esti frumoasa ca ziua de munca, chiar daca am doar doua, tot o sa-ti dau o buca, sunt cosmarul oricarei mame de fata, chiar si-n tribunal ma reprezinta o avocata" :D I'm back :)


No comments:

Post a Comment