Wednesday, August 31, 2011

Iarna copilariei....

Dupa doua saptamani in care am petrecut la greu, e timpul sa reintru in program meu normal. Usor de zis, greu de facut. Lipsa somnului, lipsa chefului cauzata de lipsa somnului imi cam creeaza probleme. Ca sa nu mai zic ca de vreo 3 zile, in fiecare dimineata ma trezesc cu o durere de cap ingrozitoare ~X(. Nu stiu din ce cauza dar nici nu am de gand sa aflu, merg pe ideea "las' ca trece". Ma simt obosit si tot ce vreau sa fac este sa dorm dar cu cat imi doresc asta mai mult cu atat sansele sa reusesc scad mai drastic. De dimineata m-am trezit cu un dor nebun de Craciun, de zapada, de colinde, nu stiu de ce dar parca lumea nu mai pare asa  rea atunci cand e inconjurata de zapada. Oameni sunt mai buni, mai intelegatori, mai sufletisti. Intotdeauna sarbatorile de iarna imi amintesc de copilarie, de serile dinaintea Craciunului cand in casa mirosea a brad ( nu erau brazi artifiiali ca acum), a cozonaci prospeti, a sarmale. Ma duceam cu prietenii la colindad apoi ne faceam "inventarul|" cine a primit mai mult si tot timpul asta ducea la un mic razboi cu zapada pentru ca nu era corect ca unu din noi a primit mai mult covrigi sau mai multe mere. Evident ca fiecare din noi ajungea acasa ud din cap pana-n picioare, dar pentru noi asta nu conta. Ne schimbam repede si ne rugam parintii sa ne mai lasa macar o jumatate de ora afara sa ne mai jucam in zapada. Dar replica lor era aceeasi tot timpul   "daca nu va bagati acum in pat nu mai vine Mos Craciun la voi". Evident ca frica de a nu primii jucarii si dulciuri de la mosu' ne facea sa ne bagam in pat instantaneu si desi nu eram obositi trebuia sa ne bagam la somn ca altfel nu venea barbosu' cu cadouri. Mi-e dor de vremurile de atunci si mai ales mi-e dor de copilarie. Sunt curios totusi....voua va e dor de copilaria voastra ?

No comments:

Post a Comment