Sunday, August 14, 2011

Prietenia virtuala - a big fake ?

De mai bine de o saptamana o intrebare imi tot rasuna in cap: "oare am facut o greseala ?" Motivul este urmatorul: Joia trecuta ne-am intalnit fata-n fata pentru prima data, am vorbit, ne-am analizat reciproc, am schimbat pareri, am glumit, am ras si ne-am bucurat ca am avut ocazia sa ne intalnim in sfarsit. Prietenia noastra a inceput in urma cu vreo 3-4 ani pe mess si a fost intrerupta o perioada pentru ca ea a plecat in Italia (cea mai mare greseala a vietii ei ). Am reluat legatura prin ianuarie si de atunci am tot vorbit si am planuit ca sa ne intalnim. Dupa mai multe incercari esuate am reusit sa ne vedem si desi totul parea ok pe moment, nu pot sa scap de sentimentul ca acea intalnire a fost o greseala. Si ma gandesc la asta pentru ca de atunci nu a mai dat niciun semn de viata, nici un mesaj sau mail...nimic. Nu inteleg de ce, ce s-a intamplat de s-a schimbat la 180 de grade? Stiu ca o sa-mi iau cateva suturi in fund pentru postul asta, dar nu cred ca este ok sa renunti la o prietenie fara o explicatie....sau poti ? Stiu sigur ca o prietenie poate trece prin multe, dovada clara este prietenia mea cu radu ( a.k.a smith) cu care am fost certat cam 3 luni dintr-o prostie, dar fiind amandoi foarte incapatanati si orgoliosi nu am cedat niciunu, ne-am purtat ca doi copii prosti pana cand unu din noi a dat dovada de mai multa maturitate decat celalalat si a facut pasul spre impacare ( evident ca nu am fost yo, sunt mult prea incapatanat, noroc cu el ) iar acum ne purtam de parca acea cearta nici nu a existat. Si totusi ma tot gandesc daca nu cumva era mai bine sa nu ne vedem, sa fi ramas doar prieteni online? Personalitatea noastra virtuala este chiar atat de diferita de cea live ?

No comments:

Post a Comment