Tuesday, September 13, 2011

Prietenii....

Sunt lucruri in viata care te pun serios pe ganduri, care te fac sa iti dai seama cat de pretioasa e viata si persoanele care fac parte din ea. Am avut un week-end plin, insa intunecat de o veste rea. Nu o sa intru in detalii pentru ca nu-mi permit, tot ce pot spune e ca atunci cand o astfel de chestie apare...incepi sa te gandesti mai mult la lucrurile pe care le ai in viata si mai putin la cele care iti lipsesc. Pe zi ce trece mi se ia de lumea plina de femei de plastic care incearca sa agate cocalari care isi prezinta masinile sau banii castigati "din greu" pe youtube. Intr-un fel mi-e mila de ei, pentru ca desi cred ca au tot ce isi doresc, de fapt sunt foarte saraci.....pentru ca bogatia nu sta in bani ci in prieteni. Am inteles si yo asta de curand....atunci cand ai prieteni adevarati ai tot ce iti trebuie pe lumea asta. Am avut toata viata norocul sa fiu inconjurat de prieteni adevarati care m-au ajutat si pe care i-am ajutat la randul meu. Nu m-au sapat si nu m-au f***t in gura pe la spate niciodata si sunt destui pentru care as baga mana in foc oricand fara sa ma ard. Cati din voi puteti sa faceti asta ? Cati din voi sunteti siguri ca sunteti inconjurati de prieteni adevarati ? Stiu ca multi dintre voi va considerati la fel de norocosi ca mine dar va sfatuiesc sa analizati bine situatia. Cunosc multi care au fost arsi de cei la care se asteptau mai putin si pentru care erau gata oricand sa bage mana in foc. Asa ca mai ganditi-va.... Pentur mine bogatia nu sta in bani sau chestii materiale....ci in prietenie adevarata asa ca imi pare rau sa va dezamagesc dar sunt mai bogat ca multi dintre voi. Am demonstrat asta de multe ori si o voi face de fiecare data cand e nevoie. Ciao....va doresc o saptamana cat mai bogata ;)

No comments:

Post a Comment