Friday, August 19, 2011

Capul sus...merg inainte

In meseria pe care o practic fac cunostinta zilnic cu oamneni noi, cu unii reusesc sa ma imprietenesc, cu altii nu. Asta e viata, nu poti sa te faci placut de toata lumea si mai ales nu poti sa ramai prieten cu toata lumea. Sunt obisnuit sa ma detasesc de prietenii noi...dar de cei vechi e mai greu. V-am povestit de cearta pe care am avut-o cu radu, am trecut peste ( cu ajutorul lui ca a dat dovada de maturitate, am mai precizat asta) si acum ne intelegem foarte bine. Ieri ( joi ) a fost ziua unei vechi prietene Miruna cu care am mai tinut legatura....cateodata mai rar dar acum tot mai ds, ne intalnim prin opras, vorbim, punem la cale intalniri cu vechiul grup (polimed, cine stie cunoaste) si azi (vineri) e ziua unei alte prietene ( pentru mine tot timpul va fi Copilu' ) asa ca vreau sa-i urez un mare LA MULTI ANI COPILU'. Stiu ca ar trebuii sa ma abtin si stiu ca nu e bine ce fac dar v-ati pus vreodata in situatia in care un vechi prieten sau o veche prietena sa va anunte via telefon, mesaj sau e-mail ca prietenia voastra s-a incheiat fara prea multe explicatii ? Ei bine yo am fost pus in situatia asta....si va asigur ca nu e deloc placut. Nu vreau sa intru in detalii ca sa nu inrautatesc situatia...dar ideea e ca azi am pierdut un prieten/prietena pentru o chestie pe care se spune ca am provocat-o yo. Din pacate alegerea asta nu-mi apartine deci nu am nimic de facut, insa sper ca intr-o zi cand lucrurile se vor schimba, persoana respectiva sa isi dea seama de greseala facuta. Atat imi doresc doar....sa regrete ca sa simta si el/ea ce simt yo acum....prieteni pierzi tot timpul....dar NICIODATA nu te obisnuiesti cu durerea si cu golul din suflet pe care ti-o lasa acea persoana...in fine....Cu capul sus merg inainte....desi azi m-ai lasat fara cuvinte....

No comments:

Post a Comment