Saturday, August 6, 2011

Fanteziile...

Fiecare din voi are cate o fantezie...dar cati din voi puteti spune ca aveti sau ati avut ocazia sa o puneti in practica ? Yo ma exclud pentru ca daca as avea o fantezie (nu spun ca nu am, dar nici am :D) ar trebuii sa ii dau socoteala iubitei mele....si nu vreau sa dorm pe pres in seara asta :P. Am vorbit de curand cu cineva care mi-a spus ca e intr-o mare dilema, a avut ocazia sa-si indeplineasca fantezia care il macina de mult timp dar ca a ezitat sa o faca. M-a intrebat ce e mai sanatos pentru viata lui....sa-si satisfaca fantezia sau sa ramana cu ea doar in gand...Evident ca pe moment i-am spus ca mai bine sa ramana cu fantezia decat sa o puna in practica....dar oare asa e ?.... Adica fantezia pentru mine e un lucru interzis...si de asta cred ca e ma bine sa fie tinuta in frau....Insa sunt constient ca lucrurile interzise sunt de ori mai bune. Asa ca stau si ma gandesc....nu cumva am gresit atunci cand i-am spus prietenului meu sa-si tina in frau fantezia ? Poate pentru mintea lui e mai bine....ramane acolo intiparita in creier si traieste in continuare cu ea asa cum a facut-o pana acum...dar pentru suflet...nu e asa de usor sa treaca mai departe peste asta....pentru ca ai lasat fantezia sa-ti scape printre degete. Asa ca daca aveti ocazia sa va satisfaceti fantezia....nu ezitati....pentru ca e posibil sa nu mai aveti o a doua sansa...

No comments:

Post a Comment