Wednesday, September 8, 2010

Toamna (1)...

"Desi ati vrut sa plec...n-am facut-o, n-am disparut...
N-am plecat nicaieri...doar ca sunt mai precaut...
Frunzele uscate troznesc sub talpile mele...
M-am trezit la realitate...mi-au fost distruse visele..."

A venit si toamna peste noi....mie unu vara mi s-a parut foarte lunga...nu stiu de ce dar asa am simtit. Poate si pentru ca multe s-au intamplat in vara asta, schimbari peste schimbari. Ma bucur ca am reusit anul asta sa o vad pe cea caruia intotdeauna ii voi zice "copilu"....si aici ma refer la Teo. M-am intalnit intamplator cu ea saptamana trecuta in centru, dragut din partea ei ca a anuntat ca vine in oras :). Am uitat sa precizez....versurile de mai sus sunt tot scrise de mine...si continuarea o voi posta saptamana asta (sper). Inca ceva ce vreau sa precizez....vineri va astept la "Back to school party" in Red's pub ....sau daca sunteti amatori de karaoke...facem si o cantare in Smile Pub....la "Karaoke Party" undeva in jur de ora 22:00....Asa ca avem unde sa ne distram si vinerea asta...;). O sa continuii postarea imediat ce imi permite programul care saptamana asta e cam aglomerat.....pe curand...

No comments:

Post a Comment