Thursday, September 30, 2010

Gandurile mele....

A trecut putin peste o saptamana de cand nu am mai scriu nimic...si asta nu pentru ca nu am vrut...sau ca nu am avut inspiratie...ci doar pentru simplu fapt ca nu am avut timp. Stiu ca sunt persoane care se intreaba de ce spun tot timpul ca nu am timp daca ei nu m-au mai vazut de mult prin oras, pe la o terasa (cat a mai fost vreme de terase) sau prin vre-un bar ceva. Le dau dreptate, nu am mai iesit pe nicaieri de foarte mult timp....nu mai simt nevoie...sunt locuri pe care nu vreau sa le vad pentru ca ma intristeaza, imi dau o stare de neliniste....imi aduc aminte de trecut. Am pierdut legatura cu lumea care odata ma-nconjura. N-a fost ceva premeditat doar ca pur si simplu s-a intamplat sa nu mai vreau sa ies....tot ce fac este sa ma duc la Red's Pub....apoi sa revin acasa sa dorm....ca maine sa reiau acelasi traseu. Am facut multe greseli la viata mea ( stiu ca am zis asta de multe ori dar simt nevoia s-o repet) multe din ele m-au costat scump....chiar foarte scump....dar am reusit sa ma tarasc in continuare prin noroiul din jurul meu pe care il numesc viata. Stiu ca prin postarea asta imi pun anumite persoane in cap....care probabil s-au saturat sa citeasca despre ura mea fata de propria viata....dar asta nu e problema mea....nu va place sa cititi...n-o faceti. Toamna vad ca a inceput sa-si intre in drepturi....vreme rece...zile ploioase....tot tacamul. Am inceput sa ador ploaia mai mult ca oricand...imi place sa ma plimb atunci cand ploua pentru ca atunci toata lumea confunda lacrimile de pe fata mea cu picaturi de ploaie si nimeni nu ma intreaba ce am. Asta vreau...sa fiu lasat in pace...sa nu ma mai intrebe lumea de ce sunt trist, de ce sunt suparat...ce am de sunt asa tacut. Cu totii stiu raspunsul...dar parca le face placece sa pune aceeasi intrebare la nesfarsit. Nu sunt ok....am uitat ultima oara cand am fost ok. Acum ascult ( ca de fiecare data cand scriu o postare) Magic Fm, au niste melodii superbe....ma ajuta sa nu ma opresc din scris....sa continuii chiar daca scriu doar tampenii sau prostii....sunt scrise de mine....smulse din sufletul meu...si asta ma ajuta sa merg mai departe. M-am descarcat si de data asta asa cum stiu mai bine...scriind. Ma gandeam sa mai scriu niste versuri....asa ca ceea ce o sa cititi mai jos sunt gandite acum....cu sufletul nu cu mintea...asa ca va rog sa nu ma criticati prea tare daca nu iese nimic bun.


In jurul meu e intunecat, totu-i pustiu...

Cand simt ca cedez...incep iar sa scriu...

Imi exprim sentimentele prin cuvinte....

Poate daca le recitesc o sa ma invat minte...


Sa nu  fac aceeasi greseala de doua ori

Pentru ca o sa ma trezesc singur in zori...

O sa realizez ca de obicei cand e prea tarziu...

Ca, cu o inima zdrobita sa traiesc nu stiu....


Nu uitati ca desi a gresii este omeneste, daca iubesti o persoana enorm....vei face tot posibilul ca greselile pe care le faci sa nu o raneasca prea tare....pentru ca desi rana ii se va vindeca...cicatricea din sufletul ei nu o va lasa niciodata sa uite ca ai ranit-o.....Take care....ciao....

1 comment: