Monday, September 13, 2010

Amintiri....

Stiu ca am zis ca o sa continui postarea desprea toamna...dar o mai aman din doua motive...1. sa zicem ca sunt intr-o pana de insipiratie...si 2. pentru ca vreau sa va aduc putin aminte de trecut, nu neaparat de al meu, ci de al vostru...al tuturor.  In 2007  trupa Taxi a lansat albumul "Romantica" care contine 12 piese printre care si cea care mi-a atras atentia in mod deosebit..."Te caut in toate femeile". Este o melodia absolut superba din punctul meu de vedere...si asta pentru ca sunt sigur ca multi dintre noi ( aici ma refer la animalele de casa preferate ale femeilor - barbatii) au trecut printr-o experienta asemanatoare. Sa cauti in alte femei...pe cea care ai pierdut-o... ( din proprie prostie barbateasca evident ). Am ajuns la concluzia...ca iubirea te poate face de multe ori sa-ti pierzi mintile....sa-ti imaginezi lucruri care nu exista de fapt..sa-ti faci diferite filme in cap. Sunt multi care nu pot accepta ideea ca persoana pe care o iubeste,cu care a petrecut o parte din viata ( care oricum e prea scurta), alaturi de care si-a facut n planuri....a ales sa-si vada mai departe de viata. Asta incearca si Dan Teodorescu sa explice in versurile lui...faptul ca iubirea poate fii atat de puternica incat te impiedica sa mergi mai departe. Am afirmat de multe ori ca iubirea e cel mai minunat lucrul pe lumea asta....dar tot ea te poate distruge intr-o secunda. Desi ranile lasate de acest sentiment se vindeca....raman cicatrici pentru totdeauna...Va invit sa ascultati melodia....

">


Eu am incetat sa o mai caut...asa ar trebuii sa faceti si voi...credeti-ma....va faceti singuri un bine... V-am lasat....ganditi-va la ce v-am spus....

No comments:

Post a Comment