Tuesday, September 21, 2010

Toamna (3)....

Incerc sa ignor durerea..sa trec peste ea...

Sper ca intr-o zi aceasta va disparea..

M-am schimbat...nu mai sunt cel care-am fost...

M-am invatat minte...nu mai sunt acelasi prost...


Chiar daca sunt la pamant...tot o sa ma ridic...

Insa nu mai cred in nimeni si-n nimic...

Am fost de multe ori mintit de prieteni falsi...

Si tu ai mintit cand ai zis ca n-o sa ma lasi...


Trebuie sa accept chiar daca mi-e greu...

Toate palmele pe care mi le da Dumnezeu...

Incerc sa ma ridic si sa merg mai departe...

Desi nu trece nicio zi sa nu ma gandesc la moarte....


Am fost "tras de urechi" ca nu am terminat poezia. Ei bine asta e toata...sper ca va place...daca nu...asta e, nu mai cititi. Sunt multi care ma critica pe mine (nu are legatura cu blogul) pentru ca sunt prea pesimist. Sincer va spun ca am trecut prin multe chestii in viata mea si sunt sigur ca o sa mai trec (la dracu chiar sunt pesimist) , nu stiu de ce...poate pentru ca Dumnezeu crede ca sunt o persoana rea si considere ca merit sa fiu pedepsit...asta e. Aici ma descarc...desi la inceput mi-era mai greu sa o fac. M-au ajutat persoanele care au intrat pe blogul asta, carora le-a placut ceea ce am scris si care nu m-au criticat. Le multumesc pentru asta...si sper ca viitoarele mele postari sa nu va dezamageasca si sa fiu in continuare pe plac. O seara placuta va doresc in continuare....ciao ;) 


3 comments:

  1. "Trasul de urechi" a fost constructiv, în primul rând pt că "produsul finit" - poezia propriu zisă - este faină, în al doilea pt că te ajută să îţi descarci sufletul,iar pt asta n-ar trebui să îţi pese ce spun ceilalţi. Sper să mai publici şi altele, îmi face plăcere să le citesc. Numai bine îţi doresc.

    p.s. Şi da, esti pesimist. :)

    ReplyDelete
  2. Ma bucur ca iti place ceea ce scriu...cu siguranta o sa mai scriu in continuare si o sa mai postez poezii noi...si ms ca mi-ai confirmat si u k sunt pesimist :D...

    ReplyDelete
  3. Am confirmat "şi eu" (deci sunt f mulţi cei care te numesc aşa - din păcate) ceea ce am dedus din postările tale. Dacă nu eşti mulţumit de "sentinţă", demonstrează că poţi fi şi altfel! :D

    ReplyDelete