Sunday, October 10, 2010

I'm just wonderin' why....

"Dear Lord You've took so many of my people, I'm just wonderin' why you haven't taken my life" - m-am trezit cu chestia asta in cap....de ce intotdeauna pleaca dintre noi doar cei buni ? De ce ii lasa Dumnezeu pe toti nenorocitii in viata dar in schimb ii ia pe cei buni ? Adica stau si ma gandesc....de ce nu m-a luat Dumnezeu pe mine...de ce l-a luat pe tata ? Cu ce a gresit el? Yo meritam sa mor .... inca merit ...de ce nu ma ia si pe mine ? Cu ce dracu sunt yo mai special ? M-am saturat sa ma uit in jurul meu si sa vad cu oameni dragi mie dispar....Am observat zilele astea ca, corpul meu a inceput sa cedeze....nu vreau sa dau detalii despre asta.....dar daca am dreptate...inseamna ca in sfarsit Dumnezeu mi-a ascultat rugaciunile....voi revenii cu o noua postare cat de curand....


Stiu ca voi murii curand, nu-mi pare rau....

Sper ca voi ramane mereu in sufletul tau...

Totul a inceput sa cedeze-n mine, cand ai plecat...

Cel mai rau m-a distrus gandul ca yo's vinovat...


Am fost lovit prea rau nu mai am puterea ca sa ma  ridic....

Pentru mine viata de cand ai plecat tu, nu mai inseamna nimic

E timpul sa-mi pun mainile pe piept, sa-nchid ochii si sa mor...

Sa-mi pui o floare la mormant cand de mine-ti va fi dor......


                                                                                                                                 By: Bitza






No comments:

Post a Comment