Thursday, August 5, 2010

Schimbare...sau puterea de a alege (2)

Stiti ca va vorbeam in urma cu o saptamana despre o schimbare in viata mea...ei bine acea schimbare s-a produs....Luni am hotarat impreuna cu cei care mi-au fost pe langa sefi si prieteni sa punem capat colaborarii noastre. Motivele sunt destule....atat din punctul meu de vedere cat si din al lor. O buna parte din voi stiati oricum ca vreau sa plec... Nu-mi pare rau nici de perioada petrecuta acolo si nici de faptul ca am plecat, era si timpul...Chiar ma bucur...pentru ca locul acela e plin de amintiri de care incerc din rasputeri sa scap....Am spus ca vreau sa scap de trecut si asta fac, s-a terminat un nou capitol din viata mea. Ce urmeaza ? sincer nici eu nu stiu....o sa aflu pe parcurs...nu sunt genul sa-mi fac planuri. Momentan incerc sa ma bucur de fiecare zi pe care o traiesc...pentru ca nu se stie cate vor mai fi ;). V-am pupat...take care....ciao....

No comments:

Post a Comment