Tuesday, August 10, 2010

Death....partile bune si partile rele....

Salutare...de multe ori am postat aici razboiul purtat de sufletul meu si ideiile mele legate de moartea. Multi cand aud de moarte se gandesc automat la sfarsitul vietii lor sau a celor din jur, refuzand sa vada partea frumoasa a ei. Da, stiu ce va ganditi...ca am luat-o razna de tot....dar nu e vorba de asta. De ce toata lumea crede ca moartea e un lucrul rau ? De ce nu incercati sa vedeti si partile bune ? De exemplu: un om in varsta....care este chinuit de o boala incurabila gen cancer, sida, este nevoit sa-si mai traiasca zilele in suferinta...d c ? pentru ca sinuciderea este considerat un pacat ? Pentru ca doar Dumnezeu poate lua o viata asa ? ok, dar daca acel batran prefera sa moara decat sa-si mai traiasca viata chinuindu-se si totodata chinuindu-i si pe cei de langa el ? Si-a trait viata cat a putut si cum a vrut el...daca a fost frumoasa sau nu...doar el stie...insa in momentul in care este mancat de boala pe dinauntru putin cate putin, asta distrugandu-l incet dar sigur, eu zic ca are voie sa decida daca mai vrea sa traiasca sau nu. Citesc adesea prin ziare copii nascuti cu malformatii sau cu boli incurabile si nu inteleg de ce....nu inteleg de ce Dumnezeu ii da viata unui copil....si odata cu acest dar...ii da si o boala care sa-l omoara in maxim 2 ani de la nastere....adica nu pot sa-mi dau seama cum poate sa trimita un copil pe pamant doar ca sa-l faca sa sufere si apoi sa-l cheme inapoi la El. Stiu ca au fost multi care au sarit la gatul meu pentru niste chestii scrise despre moarte in trecut....si au avut dreptate ca au facut-o...pentru ca ei nu vad decat partile rele ale mortii...si din punctul lor de vedere toata lumea ar trebuii sa stea cat mai departe de ea desi lucrul asta nu e posibil. Eu cu timpul am inceput sa vad si partile bune ale ei....si cred ca ( este strict parerea mea) un om cu putine motive de trait ar trebuii sa-si hotarasca singur soarta. Un om cu corpul paralizat in proportie de 75% ar trebuii sa hotarasca el singur daca vrea sa se chinuie asa sau sa pun a capat la suferinta. Un om care pierde tot in viata...si care stie ca nu mai are nici un viitor, decat unul plin de durere, ar trebuii sa decida daca mai vrea sa fie in viata sau nu. Insa un copil trimis de sus...dintre ingeri....doar pentru a fi rechemat la scurt timp....nu stiu ce ar trebuii sa faca... Nu vedeti partile bune ale mortii ? O sa le vedeti in momentul in care nu mai aveti nimic pe lumea asta si va treziti singuri...si atunci o sa-mi dati dreptate...

Take care atat de voi cat si de vei din jurul vostru....nu uitati...nu vor fi in preajma pentru totdeauna....bye...

No comments:

Post a Comment