Wednesday, August 25, 2010

Ma intreaba lumea....de ce ?

Ma intreaba lumea de ce scriu...

De ce stau treaz pana noaptea tarziu...

De ce sunt trist...ce se-ntampla cu mine...

Nu le raspund decat cu...."sunt bine"....


Ma intreaba lumea de ce sunt suparat...

De ce sunt tacut si mereu ingandurat...

De ce nu revin la ceea ce am fost in trecut...

Le spun doar..."din cauza greselilor pe care le-am facut"

 


Ma intreaba lumea de ce nu ma ridic...

De ce vreau sa fac in mine un nimic...

De ce regret ziua in care m-am nascut...

Le zic doar: "viata mea n-are viitor...doar trecut"


Ma intreaba lumea ce-o sa fac cu viata mea...

De ce nu imi fac si eu ordine in ea...

De ce nu ma hotarasc odata ce vreau...

Ma uit la ei si vad cata dreptate au...


Ma intreaba lumea de ce nu le mai dau un raspuns...

Nimeni nu ma mai gaseste, ei cred ca m-am ascuns...

Incearca lumea sa-si dea seama cu mine ce s-a intamplat...

Prea tarziu...acum se-ntreaba lumea doar de ce m-am aruncat....



                                                                                                                                                        By Bitza...


 

1 comment: