Sunday, June 27, 2010

sperantza moare ultima

"sperantza moare ultima" - in multe cazuri vorba asta ii ajuta pe totzi sa mearga mai departe si sa nu renuntze la visurile lor. Dar ce se intampla atunci knd sperantza moare prima ? atunci knd desi stii ca mai sunt sanse reale k visul tau se se implineasca...dupa primul obstacol fie el foarte mic u renuntza sa mai crezi k potzi sa mergi mai departe si lasi totul balta? Am avut si yo momente in kre renuntzasem la tot...inclusiv la speranta si ma lasasem in voia sortzii cu gandul ca "ce-o fi o fi", nu-mi mai pasa de acum incolo.... Se mai intampla si acum sa vreau sa reuntz chiar si la sperantza, sa incetez sa mai lupt pentru lucrurile kre imi fac viata minunata, pentru simplu fapt k am obosit...insa dupa ce imi aduc aminte de toate persoanele din viata mea si de felul lor de a fi si de a-mi face mie viata frumoasa prin simpla lor prezenta, imi dau seama k in viata merita intotdeauna sa luptzi pana la capat...si nu cu gandul ca "o fac pentru voi, ca yo nu merit".  Intotdeauna trebuie sa luptzi si sa mergi mai departe pentru tine....deoarece dak o faci pentru tine....atunci indirect luptzi pentru ei....si le dovedesti lor k ii iubesti si k le respectzi prietenia pe kre ti-o poarta. Asa k nu uita...sperantza intotdeauna va muri ultima....Ciao....

No comments:

Post a Comment