Wednesday, June 23, 2010

Singuratatea

"Trebuie sa te ridici...revino-tzi, vezi-tzi de viatza"
Asta am inceput sa-mi zic in fiecare dimineatza...
Inima abia-mi mai bate...durerea e mare, de nesuportat...
Ma distruge gandul ca nu mai am nimic...ca s-a terminat...

Don't know what to do...memories keep coming in my head...
I refuze to live in the past...but my future's dead...
What's the point of living...if it's not with you...?
I lost my heart, my soul...I lost my little baby boo..

"un shut in fund...un pas in fatza" ... multzi cred vorba asta ... dar cum potzi sa consideri un pas inainte in momentul in kre primesti shutul tocmai de la persoana pe kre o iubesti neconditzionat ? Fiecare a avut o relatzie mai lunga ... gen cateva luni buni sau chiar ani buni ... si in momentul in kre s-a terminat a ramas cu un gust amar k au pierdut timp aiurea. Yo nu ma simt asa ... desi simt k o parte din mine a murit ... nu pot sa spun k am pierdut timp aiurea...dimpotriva ... am avut parte d 18 luni minunate, pline de iubire , de momente de neuitat....am avut si certuri si reprosuri....lucrurile astea sunt normale intr-o relatzie.... dar noi ne certam noi ne impacam....nu altcineva. Dupa cum v-atzi dat seama, atat din titlul post-ului cat si din ce am scris pana acum...relatzia mea s-a terminat dupa 18 luni si 1 saptamana...sincer ma asteptam la asta...insa nu acum....ci undeva pe la sfarsitul anului din motive lesne de inteles. Regrete? bucurii ? bineinteles k regret ca s-a terminat din moment ce inca o iubesc enorm .... normal ca ma bucur ... de absolut toate momentele petrecute cu ea....insa nu consider acest "shut in fund" ca un pas inainte....nu pot....stiu k totzi o sa spunetzi replici gen "lasa frate ca mai sunt destule pe lumea asta", "asta e...s-a dus....alta...capu sus", "viata merge mai departe"....asa k am rugamintea sa nu o facetzi....nu ma intereseaza cate mai sunt pe lumea asta....niciuna nu mai e ca ea. Capu sus ? pentru ce ? sa vad toate lucrurile kre-mi amintesc de noi ? ce daca viata merge mai departe ... nu mai are farmec daca nu mi-o impart cu ea....dupa cum am mai spus...ma asteptam la despartzirea asta...si am creut k la un moment dat o sa fiu pregatit si k nu o sa ma doara asa rau .... damn it .... m-am inselat....doare ca dracu ... Tot ce pot sa va mai spun e ca dak suntetzi intr-o relatzie...incercatzi s-o facetzi sa mearga kt mai mult posibil mai ales daca simtziti k fara persoana d langa voi nu putetzi traii....pentru ca s-ar putea sa regretatzi enorm atunci knd vetzi ramane singuri/singurele ca nu atzi facut tot posibilul atunci cand atzi avut ocazia....

"- o sa-tzi dai seama de greseala facuta...
- e greseala mea... "

No comments:

Post a Comment