Monday, January 11, 2010

Trecutul e trecut...prezentul e important...

Mi s-a reprosat ca de mai multe ori in trecut am scris pe blog despre fosta prietena...Culmea e ca nu am putut sa comentez la faza asta pentru ca asa e...M-am gandit mai bine si mi-am dat seama ca in ritmul asta imi sap singur groapa...si pentru ce ? E timpul sa pun capat la prostia asta...trecutul e trecut....prezentul si viitorul sunt importante...ce-a fost a fost. N-am de gand sa fac aceleasi...cine ma cunoaste stie k m-am schimbat si ca nu vreau sa repet greselile din trecut...Ca venind vorba de greseli din trecut....am si yo o intrebare...de ce inseala oamenii ? atat barbatzii cat si femeile....pentru ca pot ? din plictiseala ? sau pur si simplu ca sa demonstreze prietenilor/prietenelor ca pot avea ce femeie/barbat vor ? Astept parerea voastra...Ciao...

No comments:

Post a Comment