Tuesday, January 26, 2010

ce mai ascultam....

Nu am nimic cu muzica house si mie imi place ... ascult si rock ... si mai toate genurile de muzica in general ( fara manele :| sa nu aud de asa ceva ) dar oricat de mult mi-ar placea aceste genuri de muzica ... nu uit de melodiile vechi kre au scris istorie...gen Bryan Adams - Everything I do...sau Richard Marx - Right here waiting...ar mai fi si soundtrack-ul Titanicului Celin Dion - My Heart will go on. Astea da melodii frumoase....adevaratzi artisti...am spus si repet ... nu am nimic cu acest nou val d muzica....doar k...in ziua de azi oricine poate sa scoata o melodie...si gata...se considera vedeta deja...#-o...in fine...mai jos am postat un videoclip de la melodia interpretata de Richard Marx - Right here waiting...enjoy :)


Richard Marx - Right Here Waiting [1989]
Vezi mai multe video din Muzica

Chiar dak nu esti mai romantic/a de genul tau ... tot trebuie sa-tzi placa Whitney Houston - I will always love you ... sau Aaron Neville - Don't know much...adica sunt intradevar melodii care te ung pe suflet...pentru ca sunt facute din suflet...si asta cred yo k au uitat interpretzii nostrii din ziua de azi...sa faca muzica cu sufletul...nu cu gandul la portofel...Anyway...v-am lasat...bafta in continuare...and remember....zambeste...maine poate fi mai rau ;)...

P.S.:Am pus mai jos si unu din videoclipurile consacrate ale interpretei de culoare Whitney Houston - I will always love you....soundtrack-ul filmului Bodyguard...vi-l recomand daca nu l-atzi vazut...foarte frumos filmul ;)

No comments:

Post a Comment