Friday, January 15, 2010

13 luni...

E dimineatza...si cu greu ma trezesc...
Insa cand deschid ochii pe tine te zaresc...
Te sarut usor...si la ureche iti soptesc:....
Buna dimineatza iubyto....te iubesc...

Sunt fericit ca suntem impreuna...
Si ca astazi am mai implinit inca o luna...
Pe zi ce trece tot mai mult ne iubim...
Desi unii vor tot timpul sa ne despartzim...

Nu suport sa stiu ca esti suparata....
Sau sa te vad ca mai plangi vreodata...
M-am schimbat pentru tine...pentru noi...
Vezi si tu acum cat de fericitzi suntem amandoi

Regret trecutul meu si greselile facute...
Imi pare rau pentru momentele neplacute...
Cu ajutorul tau am reusit sa ies din acel fum...
Al trecutului in flacari din care a ramas doar scrum...

Ador cum ma privesti, cum imi vorbesti...
Te iubesc si tu la randul tau ma iubesti...
O viata daca ramanem impreuna, stim....
Ca si la 70 de ani la fel o sa ne iubim...

                                                                                       By: Bitza
Happy Anniversary Baby Girl....




No comments:

Post a Comment