Friday, January 15, 2010

M.J.

Da stiu ca a trecut ceva timp de cand a murit...God rest his soul...dar dintr-o data a aparut in gandul meu...brusc....desi eram concentrat la alte chestii...mi-am amintit de melodiile lui(nu ca as fi uitat vreodata de ele). Am vazut undeva scris...nu mai stiu pe ce site...o fraza cat se poate de adevarata: " There are stars, superstars, megastars...and Michael Jackson". A fost pentru multi un model demn de urmat, de respectat si de iubit.Desi nu mai este printre noi fizic, muzica lui continua sa rasune in inimile noastre, sa ne transmita acel sentiment de liniste sufleteasca...si sa ne amintim de el asa cum a fost...intotdeauna plin de viata. Odata cu disparitzia lui...omenirea a pierdut un om minunat cu o voce si un talent de nepretzuit...un om care toata viata a muncit, care nu a stiu ce inseamna copilarie pemtri ca noi sa ne bucuram de muzica lui ... We will never forget you Michael....peace....

Am postat mai jos un videoclip care mie mi se pare superb...si aici ma refer atat la melodia cat si la coregrafie...enjoy:

No comments:

Post a Comment