Tuesday, August 12, 2014

Treptat dispare totul...

          De cateva ore ma gandesc daca sa scriu sau nu...apoi cand m-am hotarat sa o fac...am aflat o chestie care m-a intristat. Am obiceiul seara tarziu, cand nu pot sa dorm, sa ma mai uit pe site-urile mondene din afara...imi place sa fiu la curent cu tot ce se intampla prin lume. Am crescut cu filmele lui...mi-au placut la nebunie rolurile lui din "Jumanji" si "Ms. Doubtfire"...le-am vazut de cateva ori si cu siguranta o sa le mai vad in viitor. La inceput am crezut ca o e gluma proasta, asa ca am inceput sa caut pe mai multe site-uri...peste tot aceeasi stire..."Robin Williams was found dead...". In varsta de 63 de ani Robin Williams a fost gasit mort in casa lui din California...din primele cercetari facute de politie, se pare ca acesta s-a sinucis prin asfixiere insa cauza exacta a mortii se va sti doar dupa terminarea anchetei. Am ramas blocat cand am aflat...poate si pentru ca in urma cu 9 ani tatal meu a murit in bratele meu, apoi la putin timp dupa...fratele lui a decedat si el...lucruri cu care atat eu impreuna cu fratii si verisoarele mele nu prea am reusit sa ne impacam. De atunci ma afecteaza chiar si cand un strain moare...e singurul lucru care ma mai afecteaza pe lumea asta. 

        Iar faptul ca treptat toti cei cu care am crescut (Michael Jackson, Patrick Swayze, Whitney Houston, Paul Walker, Amy Winehouse, Robin Williams) pleaca dintre noi...ma face sa imi dau seama ca a mea copilarie dispare pur si simplu. O...fosta cunostinta de-a mea...avea prostul obicei sa ma intrebe foarte des "ce ai face daca as murii?" si ma uitam la ea ca prostul si sincer...imi venea sa o pocnesc...sa ii dau o palma sa ii fuga gandurile alea din cap. Niciodata nu am putut sa ii raspund la intrebare...si totusi mereu insista...fara sa inteleaga de ce nu ii raspund...fara sa ma inteleaga. 

          De asta ma umplu de draci cand aud copiii din ziua de azi de 14-15-16 ani ca spun "mi-e dor de copilarie"...adica in pula mea...cand aveam varsta voastra eram in fata blocului cu prietenii, ne jucam cu mingea, jucam "frunza, "flori, fete si baieti", "ratele si vanatorii"...nu rupeam cafelenele de pe centru in doua, nu mergeam in cluburi si ne faceam pula, nu ne gandeam cu care sa ne mai futem. Daca intreb spermatozoizii astia din ziua de azi, ca asta sunt...niste spermatozoizi neevoluati, cine a fost Robin Williams sau Patrick Swayze...o sa imi raspunda cel mai probabil "are facebook? instagram? tweeter?" Fetele de azi au ca model in viata pe Bianca Dragusanu, Ana Maria Mocanu si alte pizde proaste ca ele, de la care nu invata nimic altceva decat ca trebuie sa te dezbraci si sa sugi pula la greu daca vrei sa ai o cariera de succes. In schimb baietii au ca model pe Mutu, Morosanu care habar nu au sa lege doua cuvinte dar "pula mea coaie nu ai vazut cati bani au?"...asta conteaza pentru voi? doar banii?? O sa ajungeti in pula mea o adunatura de inculti si de retardate facute posta, dar ce dracu...important e sa aveti bani in buzunar. Nu aveti idee ce inseamna adevarata copilarie...ma uit in jur si ma minunez...copile care se plang ca "am suferit mult din dragoste, nu o sa mai iubesc niciodata, viata mea s-a terminat, vreau sa mor"...si au 14-15 ani...baietii de aceeasi varsta se arunca de pe bloc, isi taie venele ca "nu puteam sa mai traiesc fara ea"...pe bune??? 
          Ma jur ca pe zi ce trece mi se face tot mai scarba de "noua generatie"...si sincer mi-e frica de urmatoarea...treziti-va la realitate ca o sa ajungeti rau...si o sa realizati asta cand o sa fie prea tarziu sa mai puteti schimba ceva...o viata aveti...nu o irositi...

          In alta ordine de idei...am intrat oficial in concediu :D si da...e bine :)). Am fost azi la agentie si mi-am luat biletul pentru Spania, joi plec...insa nu stiu cand ma intorc :)). O sa fie o experienta foarte tare, sunt sigur de asta, pentru ca acolo ma asteapta oameni care mi-au fost alaturi aproape 8 ani de zile...atat la bine cat si la rau si desi am avut neintelegerile noastre...prietenia noastra a fost mai puternica si am trecut peste. Dupa cum am spus si in post-ul anterior, o sa incerc sa scriu cat sunt acolo dar sansele mele de reusita nu sunt foarte mari in conditiile in care am de gand sa profit de fiecare minut petrecut acolo ca sa ma distrez maxim. Daca nu o sa mai reusesc sa scriu pana plec...va spus de acum ca voi revenii cu poze si cu toate peripetiile pe care le voi traii ( tiko + ruxandra + eu = peripetii cu siguranta :)) ). Cam atat pentru acum...o sa revin...take care si tineti minte....Zambiti...maine poate fi mai rau ;)...Va pupa B. 




No comments:

Post a Comment