Tuesday, August 5, 2014

My insomnia is back...

          O iau de la capat...cu tigara in mana..paharul de vin (ok recunosc...e sticla direct...asa si? beau pe banii tai sau pe ficatul tau?) ma apuc din nou sa scriu. Stiu ca e ciudat...a trecut multa vreme de cand nu am mai scris doua posturi pe saptamana, nu? Pentru cei care au inceput sa zica ca iar am inceput sa beau cam mult va spun doar ca doctorii recomanda un consum cat mai ridicat de lichide in perioada asta (vinul face parte din categoria "lichide") asa ca ciocu mic si joc de gleze. E foarte cald in perioada asta la mine asa ca trebuie sa ma hidratez...si apa nu imi place sa beau ca stiu eu sigur ca fac pestii sex in ea.

         Vreau sa va spun ca sunt putin suparat pe facebook...de fapt pe cateva pagini de pe facebook...si va spun si de ce. Vad peste tot statusuri si poze in care fata este mereu victima...ea e inselata, ea e lasata, ea e mintita...si baiatul e mereu vinovat pentru ca asa sunt barbatii...toti la fel...in calitate de persoana de sex masculin cu doua ex relatii in care am fost mintit, inselat, etc...imi permit sa va spun...lua-v-as paginile in pula! Sunt sigur ca nu sunt singurul barbat care si-a luat-o in bot...dar nu ne vedeti pe noi ca aratam cu degetul spre femei spunand "toate sunt la fel"...pentru ca pula mea nu cred ca ar fi corect fata de unele fete care probabil ( da...am zis probabil...pentru ca pana la proba contrarie eu cred ca toate sunt la fel...doar ca nu o zic in public prea des) nu au facut nimic altceva in viata lor decat sa fie ranite de dobitoci care nu au stiu sa le aprecieze. Stiti de ce un baiat isi bate joc de o fata sau o fata isi bate joc de un baiat? pentru ca la un moment dat acea persoana a fost buna...a avut incredere deplina...si a fost batjocorita...tradata...mintita...asa ca in loc sa ramana la pamant...s-a ridicat si a decis sa se razbune pe toata lumea din acel moment...si a devenit o persoana mai putin buna. 

          Sunt singur de o perioada de timp...as putea spune ca am fost singur cam din septembrie anul trecut daca ar fi sa luam in calcul lucrurile pe care le-am aflat...dar practic...sunt singur cam de o saptamana jumate...si nu pot sa spun ca imi e foarte bine...dar nici rau nu imi e. Am mai mult timp pentru mine...sa am grija de mine ( hai gata nu mai radeti) si sa fac putina ordine in viata mea. 

          Azi am facut o greseala...stai...nu...o greseala inseamna sa faci ceva fara sa vrei, fara sa iti dai seama...ceea ce am facut eu a fost mai mult o alegere decat o greseala ( asa cum si inselatul fetelor nu e o greseala...e o alegere...nu mai incercati scuza asta ca nu are rost) pentru ca tin minte ca am zis..."stiu ca o sa imi para rau ca fac asta dar vroiam sa iti spun .. ...... si ca mi-e ... .. .... " dar nu imi para rau pana la urma...macar am avut curajul sa spun adevarul. Si am luat si o decizie (din fericire pe cale pasnica as putea spune) care pe viitor sunt sigur ca o sa-mi fac bine ( da..pe viitor...momentan nu ma pot pronunta ).

          Nu prea pot sa dorm...dupa cum prea bine se vede...visez urat...asa ca va plictisesc pe voi cu aberatiile mele. Am citit undeva ceva de genul "toate visele devin realitate...dar sa nu uitam ca si cosmarurile sunt tot vise"...cat adevar...am avut mai demult un cosmar...si culmea semana foarte mult cu situatia mea actuala...si atunci am fost asigurat ca asa ceva nu se va intampla...:)) si eu ca prostul am crezut. Asta probabil e cel mai mare defect al meu...am mult prea multa incredere in oameni si mereu incerc sa vad partea buna a lor...dar pana la un punct...pentru ca toate au o limita, nu? :)

          Va las...ies sa fac o plimbare...pentru ca nimic nu te linisteste mai bine ca tacerea si linistea noptii...noapte buna si nu uitati...zambiti...maine poate fi mai rau! ;)


No comments:

Post a Comment