Saturday, August 2, 2014

Fereste-ma Doamne de prieteni, ca de dusmani ma feresc singur...

     Mi-am aprins tigara, mi-am pus un pahar ( seamana a halba ce-i drept ) de vin si am inceput sa scriu...totul bine si frumos pana aici...dar ce sa scriu? Idei in capul meu...mai ales in perioada asta, sunt o gramada...dar mai toate sunt genul care atrag dupa ele diferite consecinte...deci nu le bag in seama.. Hai sa dau drumul la niste muzica, poate poate imi vine o idee mai ok...Evanescence - my immortal...deja imi aud creierul cum imi sopteste..."ba esti prost?" Ce cacat de idee buna sa imi vina cu o astfel de melodie in timpane? Sa va zic cum mai sunt? Sa va zic ca sunt bine, sanatos, fericiti, ca sunt ok? V-as zice asta ca nu ma dor degetele sa scriu...dar...nu e corect fata de voi sa va mint...asa ca lasam subiectul "eu" pe alta data. Dau drumul la un playlist pe youtube, primul care imi apare...Evanescence...cat ghinion sa am? Prima melodie..."Everybody's fool"...ba du-te dracu...karma mea clar e off balance in seara asta...sau boss-ul de sus are chef de glume naspa la ora asta... Asta e...cine sunt eu sa ma impotrivesc...merg pe mana karmei ( not a wise choice, dar na...)

     Ce sa va zic...sunt foarte dezamagit de mine...am dat-o in bara, am facut cea mai mare greseala posibila...am avut incredere in cine nu trebuia ( aia cu "I told you so"...pastreaz-o pentru tine ). 
Acum ceva timp am zis ca am nevoie de o schimbare...ca trebuie sa devin o persoana mai buna si ca nu e bine sa sar din floare-n floare fara sa ma gandesc la consecinte si la persoanele pe care le ranesc, asa ca m-am schimbat...am terminat-o cu aventurile, cu inselatul cu mintitul ( asta cu mintitul nu s-a dovedit o idee tocmai buna, cine s-ar fi gandit ca lumea se supara daca le zici adevarul in fata mereu? eu in niciun caz)...mi-am pastrat sa zic cateva din obiceiurile vechi...alcoolul, fumatul...fumatul ( if you know what I mean :D ) dar in principiu am reusit sa devin o persoana mai buna. 

     Asa ca mandru de mine, om schimbat, am iesit in lume si am inceput sa caut ceva pe masura noului "eu"...dar mare mi-a fost surpriza sa observ ca lumea din jurul meu era mai falsa decat imi putea imagina vreodata. Asa zisi prieteni...care in loc sa te ajute, cautau metode sa te ingroape, replici de genul "coaie eu stiam dar i-am zis ca nu ma bag"...pai stai asa putin...te-ai bagat cand vroiam sa plec fara sa ma uit inapoi...dar cand altcineva (chiar nu are rost sa dau nume) ma minte zilnic, ma inseala, nu te mai bagi? Pai daca imi aduc aminte bine...cand am intrebat pe x si pe y daca s-a intamplat ceva pe la anumite petreceri, am primit drept raspuns "ba esti nebun? normal ca nu!", "coaie ma jur ca nu a facut nimic"...asta nu se pune ca si cand v-ati bagat? aaa stai ma ca acum am inteles...cand ati spus "coaie nu am vrut sa ma bag" de fapt vroiati sa spuneti "coaie...uite cum sta treaba...eu iti ascund adevarul, te mint pe fata pentru ca ma doare-n pula de tine si de faptul ca m-ai ajutat de fiecare data cand am avut nevoie, o sa o ajut sa te minta in continuare si sa te ia de prost, dar asta nu inseamna ca ma bag...inseamna doar ca ma pis pe tine ca am vazut ca esti baiat bun". 

     Doua intrebari am si eu daca imi permiteti...va simtiti bine in pielea voastra? :) Considerati ca am meritat asta din partea voastra? 

     Stiu ca dupa post-ul asta o sa ma bage in seama x, y si z ( chiar daca z nu a fost mentionat...dar sigur se simte el :) precizez si ca x si y nu se refera doar la doua persoane) ca sa imi reproseze ceea ce am scris ( desi dupa cum bine puteti observa nu am dat si nu o sa dau niciun nume) nicidecum sa isi ceara scuze pentru felul in care au gestionat situatia respectiva ( stati linistiti/linistite ca oricum nu am nevoie de scuzele voastre false ). Ce-i drept...trebuie sa ai mult tupeu jegos in tine sa ma tragi la raspundere pentru postul asta, deci practic sa te simti cu musca pe caciula ca te-ai pisat pe un om care nu a facut altceva decat sa te ajute, sa te asculte si poate chiar sa iti dea un sfat atunci cand ai avut nevoie, dar in cazul multor persoane...chiar nu ma mai mira absolut nimic. As putea sa continuii postul asta pana in zorii zile...dupa cum spuneam...subiecte am...chiar mai multe decat as vrea...dar prefer sa ma opresc aici. 

     Va pupa B. ;) and remember...zambeste...maine poate fi mai rau :) 



No comments:

Post a Comment