Wednesday, August 6, 2014

A.m.r. o saptamana...

          Iata-ma din nou aici...in cazul in care nu v-ati dat seama...am reinceput sa scriu si de data asta sper sa nu mai renunt la blog asa usor. Astazi din curiozitate m-am gandit sa arunc un ochi peste datele de monitorizare ale blogului, va spun sincer ca am ramas uimit sa vad tarile de unde a fost accesat blogul meu...America, Spania, Italia, Rusia, Germania, Polonia, China, Moldova, Belgia, Anglia, Franta, Cipru. 
          Adica...wow...pana mea, chiar nu ma asteptam la asa ceva...mai ales pentru ca din punctul meu de vedere scriu o gramada de prostii...destul de neinteresante pentru oricine care nu are legatura directa cu mine asa ca va multumesc!! M-am uitat putin si peste post-urile de la inceput si am fost gen "dafuq did I just read O_o?" nu sunt tocmai mandru de ceea ce am scris in trecut (nici de asta mai noi nu pot sa zic ca sunt mandru chill :) ). Sper pe viitor sa imi "upgradez" putin posturile astfel incat sa devina mai interesante si mai pe placul vostru. Am primit mai demult un sfat pe care nici pana in ziua de azi nu l-am ascultat...sa tranform bitzaadryan.blogspot.com in bitzaadrian.ro...sfat primit de la o bloggerita experimentata deci stia fata ce vorbeste, dar dupa cum puteti sa observati...nu i-am ascultat sfatul, insa lucrul asta o sa se schimbe in urmatoarele luni (pana la sfarsitul lui septembrie sper ca bitzaadrian.ro sa fie pus pe picioare). 

           Saptamana viitoare intru in sfarsit in concediu (asta e bine pentru clienti, stau prost cu rabdarea in perioada asta :-") si am de gand sa plec o saptamana in Spania sa ma relaxez si sa uit de tot si de toate ( asta nu o sa fie prea greu avand in vedere petrecerile care ma asteapta). Stiu ca prietenii din Romania ( aia 2-3 care mi-au demonstrat ca imi sunt prieteni) imi vor umple frigiderul pentru chestia asta, dar vreau sa inteleaga ca Romania e ultimul loc in care as vrea sa fiu in perioada asta. Pentru ce urmeaza sa spun sunt sigur ca trebuie sa imi cumpar frigider nou ca sa incapa toate "urarile de bine" pe care le voi primii dar dupa calculele mele...abia anul viitor pe vremea asta o sa mai reusesc sa ajung in tara natala (nu...nici de ziua mea nu voi reusii sa fac asta :( ). Proiectele pe care le am aici si faptul ca multe din persoanele din Targoviste sunt mai false decat papusile barbie m-au adus in punctul asta. Imi cer scuze pentru prietenii care se simt ca i-am dezamagit cu decizia asta dar am invatat ca daca eu nu ma gandesc la binele meu, nu o face nimeni asa ca...sorry inca o data. 

          O sa fie putin dificil sa scriu in perioada in care sunt in Spania dar o sa fac tot posibilul sa scriu cel putin doua post-uri in saptamana aceea ( evident cu poze sa aveti de cine rade :)) ) bineinteles dupa ce o sa aflu si eu ce am facut cu o seara inainte (sa nu va mire lucrul asta...cele mai bun party-uri sunt cele in care trebuie sa ii intrebi pe altii ce ai facut :D ). Ca sa nu va faceti voi propriile scenarii, va spun eu exact unde ma duc...in Morella...exact :) la familia Nita :) Tiko, Ruxandra si D-na Cristina ( pe care am injurat-o fara sa vreau de fata cu ea, dar asta e alta poveste pe care o sa vi-o impartasesc cu alta ocazie ). Sunt sigur ca o sa iasa multe discutii pe subiectul asta dar atat mie cat si lui Tiko...sincer...ni se cam rupe de ceea ce aveti voi de zis :). Si cand zic "voi" ma refer la persoanele care ne stiu (de cunoscut nu prea ati reusit) trecutul. 

          Cam atat momentan...incerc sa ma bag si eu la somn (de fapt ma bag in pat la un film in speranta ca somnul vine si el la un moment dat) pentru ca maine...stai...azi...pana mea...miercuri...am o zi infernala la munca (am cam pierdut sirul zilelor...:-?? abia imi aduc aminte luna in care suntem). V-am pupat si inca o data va multumesc ca va pierdeti timpul citind prostiile mele :). O zi de miercuri frumoasa va doresc si nu uitati...zambiti...maine poate fi mai rau ;) 


P.S. Nu...n-am uitat ca azi suntem in 6 :) 





No comments:

Post a Comment