Monday, May 23, 2011

Nu-mi pasa....

E ora 2:10.....yo sunt inca la munca....dar nu pentru ca mai am treaba ci pur si simplu pentru ca nu am niciun chef sa fac absolut nimic.....nu vreau nici sa plec acasa.....ce rost are sa o fac ? oricum maine dimineata strig din nou prezent. Am o stare foarte naspa....teoretic ar trebuii sa fiu fericit....sau cel putin bine dispus....insa mie imi vine sa-mi bag p**a in tot si sa plec draq departe de toti si toate. Sa plec undeva unde nu ma cunoaste nimeni, unde nu depinde nimeni de mine, nu se bazeaza nimeni pe mine. Sunt satul pana peste cap de lumea in care traiesc....am uitat ultima noapte in care am dormit si yo ok. As vrea sa plec....si gandul asta imi vine in minte din ce in ce mai des in ultima perioada....sa plec de parte de prieteni, de cunostinte si de iubita....mda....stiu ca o sa-mi sara toti in cap maine....dar nu-mi pasa....nu-mi mai pasa de nimic.........

No comments:

Post a Comment